Hei,
Jeg ønsker å kjøpe til en fair og fornuftig pris følgende:
Martin Whatson - Zebra
Dot Dot Dot - handgun (Blå)
Send meg en PM dersom du vurdrer salg av et av disse til en altså fair og fornuftig pris :-).
Hei,
Jeg ønsker å kjøpe til en fair og fornuftig pris følgende:
Martin Whatson - Zebra
Dot Dot Dot - handgun (Blå)
Send meg en PM dersom du vurdrer salg av et av disse til en altså fair og fornuftig pris :-).
Tror @Gard har en til salgs
Zebraen min er solgt
Jeg har en zebra innrammet i hvit ramme med dobbel paspartur, befinner seg i Bergen. Ta kontakt på pm om du er interessert!
Fikk kjøpt Zebraen av et hyggelig forummedlem da vi ble enig om en fair pris og handelen gikk som vanlig svært raskt for seg med innbvetalingen av penger og forsendelse av trykk. Gleder meg nå veldig til å motta det.
Ser fortsatt etter DotDotDot sitt Handgun (blå) til en fornuftigt pris.
Er også i diskusjon med flere vedrørende DOlk sitt Crown, men dersom noen andre har trykket til en fornuftig pris så ta gjerne kontakt :-).