Martin Whatson - Row boat til salgs

Kunstner: Martin Whatson
Tittel: Row boat
Medie: Trykk
Opplag: PP 2 / 5
Innrammet: Nei (lagret flatt)
Størrelse: 60 x 42
Tilstand: Mint (lagret flatt)

Årstall: 2021
Proveniens: Signert og nummerert
Pris: 19 500,-

Galleri Biz solgte vel akkurat en lik, ferdig innrammet m/spacers for under 10.

2 Likes

Var det en PP? Virkelig raknet det markedet hans🙈

I mine øyne gir ikke PP noe nevneverdig prisøkning. AP til en viss grad, men PP? Dem spyr ut PP😅 Markedet hans har tapt seg ganske mye de siste årene 50-70% av hva prisene solgte på top. Blomqvist solgte vel et eksemplar i år, denne var også innrammet og med whatson spacers. Denne fikk tilslag 15.000,- så da satt vel selger igjen med 12.000.

Kunne vært interessert i denne selv, men langt fra prisen du ønsker deg :sweat_smile:

1 Like

Hehe der kan du se. Ser main ligger ganske høyt på finn (riktignok med ramme og spacers).

Send meg en DM på hva du byr, så ser vi om vi kan komme til enighet :slight_smile:

9/10 av prisene på Finn er ønskepriser, og derfor blir ingenting solgt. Er også et vanskelig marked å selge kunst i, med mindre det er typ «gi bort pris».

Var jeg deg ville jeg ha levert bildet inn til Blomqvist evt bare kjørt en auksjon her inne. Da kan du f.eks tipse folk i whatson gruppe på Facebook at du har en auksjon gående.

1 Like

Jeg ville prøvd å legge den ut på Martin whatson sin Facebook side, men som snowflake sier så er markedet fortsatt i fritt fall.

1 Like

Skjønner. Takk for meget god veileding.

1 Like

Om jeg ikke tar helt feil var ikke PP hand finished slik som hovedopplaget av Row Boat. Normalt er det ingen til liten prisforskjell på PP/AP eller hovedopplaget, men i dette tilfellet så vil PP vær verdt en god del mindre. Gikk en PP på Finn for rundt 7000 for en stund tilbake.

Solgt!