Martin Whatson, Snik & Angel 41 - Graffitiprints drop i dag kl 1600

Originals, Collab’s, Edition’s & 1/1’s from Martin Whatson, Snik & Angel 41

4PM NORWAY, 10AM NYC, 7AM SAN FRANCISCO AND 9PM ASIA.

Good luck :smile:

Hva synes man egentlig om Angel 41-trykket?

Ser for meg ut som han/hun er tom ideer og lommepenger. Syntes det som er sluppet før derfra er mye bedre.

Rothko møter Per Kleiva uten sommerfuglvinger. I grunnen litt kult.

God mix av Rothko, Kleiva, og Banksy. Uaktuelt å kjøpe…

1 Like

Er enig i at det er noe jeg føler å ha sett før. Er Whatson-printene verdt pengene med dagens pundkurs?

Pluss 25% mva. Tubene derfra blir vel stoppet 100 av 100 ganger

Synes egentlig at «I love the smell of paint…» ser ganske strøken ut, men burde hatt en handfinished bakgrunn for å være noe ‘eksklusiv’. Av tidligere arbeid av angel, så virker dette printet som et sidesprang og kun for å melke et hypet grafittiprint publikum. Er nok mange som kommer til å bite på denne… men er nok ikke en av de…

NB: Due to cart holding there is now no 10 minute checkout time. All first come, first served.

Det var noe nytt.

Kommer ikke til å kjøpe selv, men synes Angel 41-trykket er ganske kult.

Apocalypse Now! er helt klart en av favorittfilmene mine!

1 Like

Hvilken erfaring har folk med nye checkout regler på GP? Må man nå legge inn adresse og betalingsinfo FØR man vet om man får produktet?
Trodde jeg hadde fått et MW print i dag men det var utsolgt da jeg hadde fylt ut alt

De har nye regler nå. Som @Bambi over her viser til. Nå er det bare å få betalt asap zulu så er bildet ditt. Ingen cart hoarding som det kalles.

Er vell greit å vite til neste release, men nå blir produktet charted om du trykker på checkout og blir videresendt til paypal. Synes å huske det var et skjema man måtte fylle ut i går hvor det blir første mann til mølla (hvor de som bruker autofill ‘vinner’). GP har tidligere hatt problemer med folk som har re-charta et produkt i mange timer, til stor frustrasjon til de som ønsker å kjøpe.