Ønsker å kjøpe MARTIN WHATSON & SNIK COLLAB - WE ARE ALL FALLING.
Hentes gjerne i bergensområdet.
Tror du må utvide søkeområdet på denne
velkommen til forumet 
Lykke til på jakten 
Her kan du se bilde av min
Har forøvrig et eksmplar av collaben Whatson har med Zacharevic tilgjengelig, hvis det kunne vært av interesse 
Fin ananas 
Jepp, kan bli vanskelig å finne den i nærheten.
Takk for velkomsten 
Veldig pen innramming!
Gi meg en lyd viss du mot formodning ønsker å selge.
Alt er til salgs til riktig pris, men akkurat denne blir der den er 
Ble solgt en på bf for litt over en uke siden, så ut som den gikk for rundt 8 lapper uten ramme. 
Hadde aldri solgt min til den prisen. Men ja, er nok rundt der verdien på dem ligger.

