Martin Whatson- Tiger

Hei! Lurte på hva ca pris for Martin Whatson-Tiger ligger på ca?

Takk på forhånd for alle innspill :grin:

2 Likes

Det er en HF, og siste en kjenner til solgt var mellom 70 og 80. Ligger en tilsvarende på finn også, 73k.

Eier ikke noen selv.

3 Likes

Du vill landet ett sted mellom 55-60K

1 Like

Main/white rundt 35k-40k. Ref usolgte annonser på finn

2 Likes

Ville sagt 30-35k. Meaning du får sikkert 35k, kanskje også høyere om du venter litt, men om du vil selge den i dag, så får du ikke nødvendigvis noe særlig mer enn 30k

5 Likes

Jeg vil kjøpe dette, men vil ikke gi alt for mye! Så får legge ut en ØK annonse :slight_smile:

1 Like

Får ha litt is i magen! Fått tilbud på 38k enn så lenge, men mener etter kommentarer herifra at jeg kan få den til litt bedre pris enn det

3 Likes

Ref denne tråden så er det noen her inne som burde løpe å kjøpe til 38k :joy::joy::joy:

7 Likes

den hvite i Bergen til 35k lå vel usolgt i 2 mnd. eier er vel her inne. send pm så kan jeg sette i kontakt om ikke. om hvit er mindre populær, vet jeg ikke. ikke eid Tiger siden den ble omsatt for 7-8k :smiley:

HF og main er totalt forskjellig ift pris.

1 Like

Gjerne gjør det for meg :grin:

1 Like

Hvis den er profesjonelt rammet inn, så er 38K ett godt kjøp.

1 Like

Bør være gullramme😂

4 Likes

For selger, ikke for kjøper. Et godt “kjøp” er under markedspris.

3 Likes

Ett godt kjøp for meg er å betale markedspris også. Vil bare ikke betale alt for mye. Sånn det ser ut som av det jeg har hørt er 38.000 litt for mye. Mulig prisene har økt såpass at det er riktig pris, men prøver meg på en lavere sum! Er ett par til som skal sende meg tilbud

2 Likes

Hvor mye mere verdt er HF utgaven mener folket her? Ser det ligger en på Finn

55-60k

2 Likes

Dette emnet ble automatisk lukket etter 14 dager. Nye svar er ikke lenger tillatt.