Ser jeg også er trukket på konto, men ikke fått bekreftelse. Kan det bety at jeg har fått alikevel?
Aah, se der ja.
GP skal jo ha litt til print vault
Hvor for man kjøpt en bot???
Hovedgrunnen er jo at de ønsker å bevare hypen så lenge som mulig. Herlig å kunne skryte av at 300+ trykk forsvinner på 3 sekunder, og da blir jo neste runde også utsolgt. Det blir som iphone og playstation. Så får vi se på finn og ebay de kommende mnd hvor mange som egentlig ville ha dette på veggen, eller bare var på utkikk etter skuddet sitt og en liten profit.
Ligger på ebay allerede
Rart, jeg fikk bekreftelse med en gang.
Si ifra hvis du vil selge. Har så sykt lyst til å få denne opp på veggen!
betalingsmetode brukte du?
Tipper prisen er “grei” jeg, du må vel ut med 20k for en Panda nå, synes dette heller er et bedre enn et dårligere trykk enn Panda
Om noen fikk og ikke finner plass på veggen - send en PM
brukte paypal. nettbank viser beløp som trukket og status “venter”
Er også veldig interessert i å kjøpe, dersom nokon ikkje føler for bildet, og at dei gjerne vil selge vidare - til nokon som gjerne vil ramme det inn og få det på veggen
Er det ikke like interessant at 10.000 knivet om 400 kunstverk?
Samme her, men ikke fått bekreftelse så regner med jeg ikke fikk da
Fikk den i handlekurven, ble så satt i kø, så var den utsolgt når den kom opp igjen. Kjipt. Gi beskjed om noen vil selge.
Samme her. Penger trekt via Paypal. Ingen bekreftelse.
Har null tro på at jeg får det. GP har vel mer kaos enn vanlig?
Håper jeg får pengene snart tilbake…
Av ren nysgjerrighet, ser at veldig mange sier de ønsker å kjøpe fordi de vil ha det på veggen osv.
Hva kunne dere tenkt dere å betale? Har ikke noe å selge og ville heller ikke solgt. Bare spent på om dere tenker at dere får det til kost-pris ell ikke
Er vel ny mulighet om fem minutter?
Kan ikke skjønne hvorfor de velger å slippe produktene på denne måten, ja, det er enklere og mindre administrasjon enn lotteri men de må jo skjønne at xx% går da rett ut på ebay eller lignende med en gang. Foretrekker heller da å være uheldig i lotteri.
om jeg er bitter, ja, det er det ingen tvil om xD
Ligger ikke på order history, eller paypal-historie Likevel er pengene reservert. Merkelige greier.