Martin Whatson

For et j… opplegg? Hvorfor kjører de ikke bare lotteri? Dette blir for dumt! Botene er på plass om en halv time også!!!

3 Likes

nice! Jeg var så rask som jeg klarte - alt lagret. Men borte på 10 sekunder or so

2 Likes

Herregud… hva skjedde der? Haha

2 Likes

Det var jo klin umulig :weary::sweat_smile:

Var ikke sjangs i det hele tatt

Jeg timet det, tok meg 12 sekunder fra siden ble oppdatert til jeg trykket betal da var det utsolgt :stuck_out_tongue:

Bots strikes again! Null sjanse

Klassisk GP release…

Samme for min del, Brukte ikke mange sekunder på å trykke check out etter å ha umiddelbart fått den i cart, havnet i kø og that was it.

1 Like

ganske nøyaktig 10 sekund her. Alt lagret på forhånd. Fikk heller ikke.

1 Like

At MW solgt rekordraskt kanskje ikke så overraskende, men tror vi virkelig 150 totalt av HW solgte på under 5 minutter? Høres litt lite sannsynlig ut

1 Like

+1 main her :+1: kan ikke huske sist jeg fikk noe på GP slipp :grinning_face_with_smiling_eyes:

8 Likes

Ikke sjangs i havet her heller gitt…

Under 5 minutter?
Du mener under 30 sekunder.

1 Like

Jeg har ikke fått bekreftelse men er trekt penger fra konto da​:crossed_fingers:t2::crossed_fingers:t2:

3 Likes

Klarte det fint uten bot, aldri brukt bot. Men man må ha litt flaks til tider, som feks å refreshe akkurat når de blir lagt ut.

1 Like

Dette var håpløst… Rakk en trøste Hw

Eneste grunnen til at de ikke kjører lotteri må vel være at da kan ivrige sjeler få 800 bekjente til å Signe opp for de?

Helbom her også… Presterte å trykke feil siden rekkefølgen ble endret :frowning:

Snakker om Hama nå…

1 Like

Ikke sjans i havet her heller :pensive:

1 Like