Martin Whatson

Nei, det er sånn mange ble «lurt» ved forrige slipp. Mange, meg selv inkludert var inne på selve produktsiden men det kom det aldri noe add to cart. Man må stå på oversiktssiden og klikke inn på aktuell side når det slippes. Linken til produktsiden forandres så der inne kan du ikke stå. Så det er ikke noe nytt slik jeg har forstått det.

Skal man være på release page?

Ja, sånn jeg har forstått det.

Hmmm, føler jeg kommer til å bli «lurt» denne gang og. Hva er forskjellen på produktsiden og oversiktsiden?
Releasesiden på GP sin hjemmeside og myshopify siden er den samme siden såvidt jeg ser, og myshopify er jo der linken i mailen leder deg. Så engang til, inn med t-skje, hvor er det best og oppdatere, evt F5 ?

Slik jeg forstår det så må du være på hjemmesiden. Ikke release siden eller noe annet.

Men igjen rart at linken de ligger ved går til shopify siden.
Forvirrende hele greien

Denne linken skal brukes:

De legger ut på nytt klokken 18:30.
Dette er kansellerte ordre pga bruk av bot.

THE BOTS

ANY ORDER SUSPECTED OF BEING A BOT.

THERE ARE TELL TALE SIGNS, WE WILL CANCEL IMMEDIATELY.

SO ONCE EDITIONS ARE SOLD OUT SOME WILL COME AVAILABLE AGAIN

SO KEEP REFRESHING [FROM 5.30PM] WE WILL PUT BACK ONLINE.

5 Likes

Ja du må stå på Shopify siden f5e denne og så gå inn derfra på siden du vil kjøpe fra.

Kjenner på spenningen! Lykke til alle samen! :blush:

5 Likes

Lykke til :crossed_fingers:t2::crossed_fingers:t2:

1 Like

Lykke til ja🤞🏻

HFGL :innocent:

1 Like

Alle MW forsvant fra siden???

hadde ikke sjangs der…

Det er det sjukeste. Der kunne jeg ikke vært raskere…

Dette må jo være rekord

lol… fair greier. bare bots!

+1 :smiley: no bot

6 Likes

De kom tilbake akkurat kl 18.

De hadde byttet rekkefølge på droppet, så jeg klikket meg inn på feil. Mistet verdifulle sekunder og mistet droppet.

Nei det røk for fort. Kommer kanskje litt mer 18:30 for de som ble mistenkt for å være bots i følge e-posten

Gikk fortere enn meg det😂 noen som fikk?