Fantastisk flott bilde, har ventet på dette en stund nå. For min del blir dette et av de flotteste Whatson dyrebildene (kanskje fordi det hører hjemme i norsk natur).
Bare og benke seg foran pc’en med kaffe og sjokolade og hamre på F5 så en er gal på søndag.
Bare håper hjemmesiden til GP klarer pågangen, siste PichiAvo slipp krasjet jo deres hjemmeside.
De burde ta høyde for at det er mer rift om dette enn PichiAvo, men man vet jo aldri
Jeg tror paypal er den beste/raskeste måten å få gjennomført kjøpet. En kan fylle inn kortinfo etter å fylt handlekurven, men går nok for sakte for Mw
Jeg hadde også satt stor pris på om noen hadde orket å hjelpe på denne releasen!
Ett av mine «topp tre» Whatson motiver… Har også ventet på dette slippet, men det skal vel godt gjøres å få tak i ett eksemplar😅 Håper på det beste men forventer nada…
Der må jeg si meg enig! Er nok veldig mange som liker dette trykket, så skal godt gjøres å få en stag hjem til jul:crossed_fingers:t3:
Jeg skulle gjerne gitt denne til samboer til jul🤞🏻
Noen som kan hjelpe meg med denne da dette er en jeg har veldig lyst til å ha opp på veggen betaler bra! Send meg en pm
Har du lykkes med PayPal på MW drop på Grafittiptints?
Ikke prøvd på Whatsondropp uten lotteri.
Men har fått flere fra Snik med PP.
Som mange andre her ønsker jeg meg gjerne ”The Stag” på hytteveggen. Hvis noe ønsker å hjelpe til med en main eller HF så betaler jeg godt😊 Send gjerne pm hvis du kan hjelpe til!
Noen som har formening om hva som er lurt å prøve seg på? Man får jo bare en sjans her (tidligere ved loddtrekning har jeg jo lagt inn «lodd» på alle versjoner).
Har mest lyst på HF da den har tøffere og forskjellige «tags», men statistisk er det jo størst sjanse på Main edition med mindre hele verden går for denne.
Jeg er ikke så sikker egentlig, jeg tror mange vil prøve seg på main fordi den er såpass mye billigere.
Jeg tror det beste er å prøve seg på den man vil ha.
Tror også det er «lettest» å få tak i en main. Selv går jeg for gull og prøver meg på HF
Nyhetsbrev fra Galleri-A
UTVALG jul 2020
Martin Whatson
THE TWEET
edition: 3/5 - spray on canvas
60 x 60 cm
NOK 40.000
Hehe… var litt spent på svarene som kom her.
Dette slippet minner meg litt om slippet av Tigeren i 2017. Hvor main edition hadde washed bakgrunn og hf solid grå.
Tror en del liker bakgrunnen på main edition bedre en hf. Prisen på main er ca 5 400 kr vs ca 10 100 kr for hf. Dette er jo også en vesentlig forskjell.
I utganspunktet tror jeg flere kommer til å prøve seg på main enn hf, men igjen så er 275 eksemplarer av main vs 55 av hf.
I 2017 gikk jeg for en main edition tiger. Den gang syns jeg hf kostet alt for mye og så ingen verdi av hf… det resulterte i at jeg i år betalte 4x av hva det en gang kostet.
Personlig prøver jeg i dag alltid å få tak i hf hvis det er en mulighet.
Når det skrives at lanseringen er klokka 5, er det UK time og klokka 18 her i Norge?
Det er helt riktig. Kl.18:00 her i Norge.
Et tips som jeg plukket opp fra @Ulrik er å bruke Google hvis man blir usikker på det med EST, PST, osv.
Hvis noen kan hjelpe med å få tak i stag på release og vil tjene noen raske kroner; send meg pm!
Dette sitatet i mailen fra GP om dagens slipp «N.B you must be on the homepage to buy not a product page», er det noe nytt, eller som vanlig?