Martin Whatson

Er dette alle som var for salg i dag? Synest jeg så bl.a Tucan på Instagram i dag.

1 Like

Er ikke prisene her more or less finn-priser da? Syns det var dyrt jeg, minner veldig mye om vaultsalgene. Det hadde gjort seg med litt nice`ere priser whatson om du (som du selv sier) skal tilby trykk til samlere som tidligere ikke har fått muligheten. Skuffende!

2 Likes

Hvorfor skal han selge til under markedspris?

Hvorfor skal man kjøpe hos han til markedspris?

2 Likes

Du SKAL ikke … det er en vurdering hver må gjøre selv - og mange ville, så sånn er det

Vel, samma det. Jeg syns bare han lager en liten ting ut av at han tilbyr samlere disse trykkene som man like godt kan kjøpe andre steder. Har sett mange av trykkene billigere enn dette det siste året.

En annen ting; hva er opplagene på disse trykkene hans nå og ulike variassjoner av samme trykk? Ta for eksempel en pointe og dancer som jeg selv liker veldig godt. Har inntrykk av at det dukker opp nye versjoner hele tiden. Stemmer det eller tar jeg feil og at han bare har lagt av en del trykk slik han sier?

Trykkene stiger i verdi over tid. Flott at han og andre tilbyr de til salgs for de som ønsker å kjøpe. Da er det mulighet for å få det på veggen - og det blir et marked. Om det ikke er et marked får du det aldri på veggen. Flott at MW gir oss kjøpere denne muligheten, og selvsagt til markedspris. Eller kunne du kjøpe til under - og cashe inn arbitrasjen.

1 Like

Ingen av de en pointe eller dancer variantene der er nye. Jeg antar at kanskje han solgte av AP’ene sine. Uten at jeg vet hvilke numre det er. Han skrev at det var etter rydding i printskuffen sin.

Så en på UAA som ytret frustrasjon over at hans 1/1 bilde ble lagt ut til salg i dag.
Er vel da en ap eller pp, men er vel ikke nummerert vil jeg tro… Trodde ikke ap/pp var vanlig på 1/1 versjoner.

1 Like

Her får man de ferdig innrammet

Jaktsesongen er jo igang for de som liker sånt. Jøye meg…

Jeg klarer ikke å lese det, men hva lå angel blue sky på?

1150GBP ser det ut til.

1 Like

His market prices have move than doubled I the last year (maybe in the last 6-8 months). This sale prices for the most part were great. A few were priced over market. Still they all sold out in 20 minutes so the prices were very fair. He probably could have sold out 30-40% righter.

1 Like

Noen som selger en dancer til 20k? Send meg en pm. Nice price.

Noen som kjøpte noe på slippet og har fått noe mer info etter at kvittering kom på mail 5 minutter etter handel?

Til alle fans der ute - her er muligheten å skaffe deg et unikt lerret av Martin Whatson, kom ut for ca 30 min siden, og fortsatt 2 tilgjengelige - panda or felespelar :slight_smile:

5 Likes

https://www.ebay.it/itm/Martin-Whatson-for-Pandemiart-100-Fundraising-to-Italian-Civil-Protection/392762412932?hash=item5b7276cf84:g:Q8YAAOSwY4NeldRH

100% Fundraising to Italian Civil Protection

Da har jeg sett bilder av en HC Version av Tiger også.

Trodde det var A/P og P/P, men HC hadde jeg ikke hørt om og lærte noe nytt idag :grimacing:

Måtte Google hva HC sto for.
Fant svaret til @Calizto i en tråd:

HC står for “hors de commerce” . Dette er trykk som er gitt av kunstner som gave å er ikke ment for videre salg. På en måte en artist proof, uten den hensikt at den på noen måte skal videre selges.

1 Like