Fikk sendingsinfo fra UPS i går kveld så de er nok snart på plass
Hentet også tuben idag, men en meget special versjon etter å ha hatt uflaks, det ordner seg for snille gutter
Hvordan tenker du å ramme den inn?
Hvitt passepartout, og ramma som vises helt nede til høyre i bilde. Skal ikke flyte
Fikk min i dag. Uheldigvis har trykket to skader, en på hver side 
Ok folkens
Før det tar helt av med PM’er
Fakta:
Ja jeg fikk også en tube idag
Ja det ble en spesial versjon
Ja artistens etternavn starter på M
Ja, har vært uheldig med at nettopp denne versjonen fra GP har kommet ferdig skadet 2 ganger, men til slutt ble det AP 1/1 fra Louis
Nei, jeg fikk ikke tak i Stag HF
https://www.instagram.com/p/CIqx3kmAp_O/?igshid=1al5pccxpsuwf
Som børspauser, så måtte det en liten MW pause til i denne tråden
Tenkte bare TGIF
Hvorfor ikke flytende? Er vel revet kanter? Jeg tenkte værtfall mitt med hvit pass og flytende 
Pass og flytende?
Da skjønner jeg 
Redd for at det skal se «bølgete» ut siden det kom i rull.
Har man OCD er klassisk PP sjeldent noe bra alternativ. Over tid vil stort sett alle trykk røre litt på seg, og skape glipper mellom trykket og PP. Personlig fikser jeg det ikke, det irriterer meg grønn. Har man det flytende så er det også enklere (for meg ihvertfall) å akseptere at det er litt liv i trykket. Men seff - det er alltid penest på trykk med endel tyngde, og gjerne revet. Tynnere print ser bra ut inni en PP, som vist over.
Samtidig er det vel kanskje litt mindre tape/lim/festemiddel som trengs om pp presser litt ned mot bakpappen, eller?
Dette med at trykk vil røre på seg har jeg også blitt fortalt av min lokale rammemaker. Flere klager etter en viss tid fordi det plutselig skjer ting med både trykk og ramme. Treverk er levende materialer. Ting skjer ved temperaturendringer og dette påvirker innramming. Jeg er ingen proff, men jeg lytter til fagfolk. Rammemakeren snakket om å lage en infopost her på kunstveggen, men det har latt vente på seg. Kanskje det kommer etter hvert. Hun snakket om å lage en greie med ulike tips etc. Kanskje det hadde vært noe? 
Ja, jo større trykk og tyngde på arket, jo mer må man gjerne ha for å unngå at det faller. Så det kan jo være en nedside - ihvertfall hvis det ikke gjøres skikkelig og reversibelt. På normale trykk opp til 50*70 har jeg ikke hatt noen problemer med kun en midthengsel i toppen, evt to på horisontale trykk, og det er vel det samme eller mindre enn det mange rammemakere bruker ved vanlig PP-innramming.
Det finnes vel bare én måte å ramme inn ALLE trykk på?
Svart ramme og hvitt passepartout?
Man kommer rett til helvete om man gjør noe annet?
Ser på Finn at enkelte ( KV-medlemmer ) er interessert i å bytte til seg eller fra seg The Stag. Spørsmålet mitt er da, hva kan man forvente å få byttet The Stag , som er uetablert i prisverden mot?
jeg tilbyr 15.000,- for det, eventuelt bytte det mot noe AFK Float etc. Men tror nok realistisk det svinger mot 25-30 allerede. grunnen er fordi STAG var etterspurt lenge før det hele tatt ble annonsert et trykk-versjon av det.