Martin Whatson

Blir overrasket hvis man får tak i stag til under 20k i annengangs marked. Isåfall kjøper jeg alle som tilbyr stag til under 20k :stuck_out_tongue: tror også den definitivt appellerer til mange fler en bare kunstelskere. Feks her var det mye lettere å få den igjennom hjemme enn feks panda og zebra :slight_smile:

1 Like

Tror kanskje det er litt pessimistisk. Alle på Ebay ligger på rundt 20, så de går nok for litt mindre

Jeg har sett dem fra 18 til 25 for main. De andre versjonene har jeg ikke sett for salg ennå, men de vil nok ligge et stykke nord for 30.

1 Like

Tror en HF gikk for rundt 40k for ikke alt for lenge siden.

https://www.ebay.com/itm/Martin-Whatson-Passe-washed-Hand-Finished-Edition-Mint-condition-with-COA-/114492548046?nma=true&si=vStUEKZJjmnOJvq5kquujvDdD5I%3D&orig_cvip=true&nordt=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557

En annen ute på Ebay nå til rundt 50k.

Må værra lov å prøve litt.

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=201671334

Løk :sweat_smile:

1 Like

Tenk å ikke engang gidde å skrive to ord i annonsen, men kunstavgiften skal han samle inn…

3 Likes

Ekskludert fra prisen som aksepteres😂

Var den solgt?:sweat_smile:

For 50’ håper jeg i det minste det var fri frakt.

3 Likes

Ja. Takket være hyggelige kunstveggen medlemmer så er jo jeg der at det plutselig ble behov for innramming. Var innom rammemaker i går. Bestemte meg for å gå «all in». Gå litt utenfor standard.

Hvordan er det med dere andre? :smiley::grimacing: noen andre som følte seg litt vågal på tampen av 2020?

46 Likes

Gratulerer @gnageren!
Vet du hadde veldig lyst på denne! :slight_smile:

1 Like

Herlig at du fikk tak i den! Post bilde når den er oppe på veggen!

1 Like

Veldig glad på dine vegne! Gleder meg til å se den på veggen.

1 Like

Tror det blir bra med den rammen! Gleder meg til å se resultatet :slight_smile:

1 Like

Gøy at du fikk tak i den :pray:t2:

1 Like

Takk takk folkens :). Hyggelig. Skal komme med oppdatering over nyåret når den er ferdig.

1 Like

Grattis! Nydelig rammevalg, blir superfint :heart_eyes:

1 Like

Bra valg av innramming👌🏻

1 Like

Litt synd på pipemannen som måtte ofre plassen sin😩

27 Likes