Martin Whatson

Regner med du kan selge en signert for over kost etter hvert, men om du blir “rik” er vell vanskelig å forestilles seg. Et signert postkort går for 3-4000 så alt er mulig.

2 Likes

Sant nok!

3 Likes

Bingo ;). Det var den jeg siktet til… hehe

1 Like

Tenkte først på denne:

https://www.taschen.com/pages/en/catalogue/art/all/02641/facts.david_hockney_a_bigger_book.htm

Men siden den har eget stativ er det vel utenom definisjonen😬

2 Likes

5 Likes

Noen som har mottatt noen signert bok ennå…?

Første gang Norli annonserte denne boken, sto det da virkelig ingenting om at det kun gjaldt de 500 første , eller husker jeg helt feil. Noen som har skjermbilde av Norli sin side fra den første dagen de annonserte ?

1 Like

Sto berre “Signert ved nettbestilling”.

1 Like

Ja var det jeg og mente. Blir jo spennende å se hvem som var blandt de 500 første da.

3 Likes

Det står “Martin Whatson - SIGNERT ved nettbestilling sendt i posten” på min ordrebekreftelse.

2 Likes

Regner med de ikke hadde trodd det skulle bli så stor pågang og derfor måtte sette et tak på antall:)

det at de måtte åpne for internasjonal sending på en bok med norsk tekst kom nok også som en overraskelse;)

5 Likes

Martin signerer bøkene nå og de blir sendt ut ila uka.

2 Likes

Da bør de første havne på Finn kanskje allerede til helgen- eller senest i begynnelsen av neste uke.

5 Likes

Var i kontakt med Norli og fikk opplyst om at de første 500 ville bli signert. Så snart 500 var nådd ville teksten bli fjernet fra nettsidene. Fredag 11.02. var det et godt stykke unna 500 bestillinger mottatt.

2 Likes

Fikk sporing nå :slight_smile:

3 Likes

På boken ?

1 Like

Nei, det var noe annet.

2 Likes

Fikk svar jeg også;

« Boken ble signert i dag, så den er straks på vei til deg. Du vil motta en sporing så fort den er sendt. »

2 Likes

Nå fikk jeg sporing😂

2 Likes

Hvor mange bøker kjøpte du