Ikke fått sporingsmail eller mld her, men ser om jeg åpner posten-appen at det ligger forhåndsmeldt sending fra bokhandleren der
500
Det er nesten litt utrolig at folk synes det er så stas at en person signerer en (500) bok
//Har selv bestilt//
Skulle jo vært ulovlig. De printene er jo laget på feil grunnlag og burde vært kastet på peisen.
Er ikke dette en open edition, ikke en timed edition?
timed 12 timer
Ja jeg ser nå at de skriver “Timed 12 hour open edition” så de blander selv uttrykkene.
Siden det ikke er nummerert eller signert er det jo ingenting i veien for at de har trykket opp en haug ekstra som de kan selge fremover.
Slik jeg leser posten fra GP er at noen har kjøpt mer enn én av hver til sitt hushold. Der det er blitt oppdaget har de kansellert overordren og la dermed disse «allerede solgte» ut på ny.
(Eks; 60 personer bestiller 2 stk hver seg av crack, der de kun fikk 1. Så kun 30 av disse sendes kjøperne, mens de ekstra selges på nytt).
Etter hva jeg ser av fan-sider gikk de som lå ute i løpet av få strakser og det er igjen utsolgt.
Men igjen - vi aner jo ikke hva faktisk antall er, så kan jo være det ble solgt noen ekstra nå i samme slengen.
Stole på at det ikke ble lagt til noen æ?
Mente selvsagt at kun 60 og ikke 120 sendes ut
Skylder på at jeg har passert 40 år
Er det fortsatt noen signerte versjoner igjen? Og er det bilder av verk eller mest tekst ?
Dersom noen har kjøpt en signert utgave og angrer så ønsker jeg å kjøpe et eksemplar
Noe (!) premium kan jeg også legge på toppen.
Veldig fornøyd med boka her også! Stor og fyldig!
Selger min for 5k
Mine mine mine
Ikke langt unna; 3000,-
Edit; bare for å understreke - det er IKKE min som selges.
Var en som ble solgt for 750kr tidligere i dag.
Absolutt ikke sjokkert