Martin Whatson

Ikke fått sporingsmail eller mld her, men ser om jeg åpner posten-appen at det ligger forhåndsmeldt sending fra bokhandleren der :blush::+1:

3 Likes

500

8 Likes

:heart_eyes:

6 Likes

Det er nesten litt utrolig at folk synes det er så stas at en person signerer en (500) bok :stuck_out_tongue:

//Har selv bestilt//

2 Likes

Nå begynner melkingen :joy:

2 Likes

Skulle jo vært ulovlig. De printene er jo laget på feil grunnlag og burde vært kastet på peisen.

5 Likes

Er ikke dette en open edition, ikke en timed edition?

3 Likes

timed 12 timer

2 Likes

Ja jeg ser nå at de skriver “Timed 12 hour open edition” så de blander selv uttrykkene.
Siden det ikke er nummerert eller signert er det jo ingenting i veien for at de har trykket opp en haug ekstra som de kan selge fremover.

4 Likes

Slik jeg leser posten fra GP er at noen har kjøpt mer enn én av hver til sitt hushold. Der det er blitt oppdaget har de kansellert overordren og la dermed disse «allerede solgte» ut på ny.
(Eks; 60 personer bestiller 2 stk hver seg av crack, der de kun fikk 1. Så kun 30 av disse sendes kjøperne, mens de ekstra selges på nytt).

Etter hva jeg ser av fan-sider gikk de som lå ute i løpet av få strakser og det er igjen utsolgt.

Men igjen - vi aner jo ikke hva faktisk antall er, så kan jo være det ble solgt noen ekstra nå i samme slengen.

:man_shrugging: Stole på at det ikke ble lagt til noen æ?

Mente selvsagt at kun 60 og ikke 120 sendes ut :crazy_face:
Skylder på at jeg har passert 40 år

Er det fortsatt noen signerte versjoner igjen? Og er det bilder av verk eller mest tekst ?

3 Likes

Mest bilder med tekst på norsk og engelsk.

2 Likes

Dersom noen har kjøpt en signert utgave og angrer så ønsker jeg å kjøpe et eksemplar :slight_smile:
Noe (!) premium kan jeg også legge på toppen.

1 Like

Veldig fornøyd med boka her også! Stor og fyldig!

1 Like

Selger min for 5k :clown_face::clown_face:

5 Likes

Mine mine mine :partying_face::partying_face::partying_face:

1 Like

Ikke langt unna; 3000,-

Edit; bare for å understreke - det er IKKE min som selges.

4 Likes

Var en som ble solgt for 750kr tidligere i dag.

2 Likes

Absolutt ikke sjokkert :stuck_out_tongue_closed_eyes:

6 Likes