Martin Whatson

Hvis det er originale spacere, så er dette foreløpig ett kupp

2 Likes

Er 99 % sikker på at de spacerne er the real deal.

3 Likes

Første på eBay gikk for 19k ser det ut som :slight_smile: Blir spennende å se prisene i Norge

1 Like

Ikke for å høres krass ut, men hvorfor blir det spennende?

4 Likes

Liker å følge markedet i utlandet mot Norge. Usa/utlandet pleier å ligge litt over Norge ( har jeg fått ett inntrykk av ) så om den går for 19 nå i usa ( 21k som ikke er solgt enda ) blir det spennende om den trenden fortsetter.

PS!!! Hva jeg føler/tror og ser for meg er IKKE fasiten

2 Likes
5 Likes

Kun 39.000,-!

2 Likes

Tilbud! Her må man kjøre på med engang

1 Like

Mottok main edition igår, og la merke til en liten trøkk. Har ikke opplevd dette tidligere fra GP, er det verdt og sende mail og “klage”? Mener og ha lest her at andre kun får tilbud og heve kjøpet eller deal with it…

Så da er det vel like greit og ta det med til papirkonservator og utbedre det der? Noen som har noe erfaring med tilsvarende saker med GP…?

5 Likes

Eller du kan selge det til meg :wink: :wink:

1 Like

Jeg ville gitt beskjed uansett! Greit dem er klar over hva som har skjedd, mulig du får beskjed om å godta det eller heve kjøpet men da har du jo gjort ditt i det minste

5 Likes

Skriv en Mail og si at du kan beholde det, hvis de sitter deg opp på A-listen

Har du tenkt å ramme det inn med PP spiller det jo overhodet ingen rolle. Var planen å ramme det inn flytende, er det jo litt irriterende. Skulle du flippe det, kan du se på det som «straff» :grimacing:

3 Likes

Denne vil vel være synlig selv med PP? Bulken ser ut til å gå ett godt stykke inn på printen her, skal han dekke til denne med PP vil den gå over GP trykket med x/295 tallet også. ( tror jeg ut i fra bilde ) ser ikke ut til det er plass til mere enn 0,5cm PP inn på bilde ca

1 Like

Bør gå fint å dekke denne med pp, uten at det går utover trykket. At litt av pregingen til GP forsvinner er normalt

4 Likes

Hadde en kunde som klaget på ett pez trykk for noen måneder siden. Ikkje helt lik skade, men hadde skjedd noe i trykk prossesen. Hun fikk 300£ igjen. Usikker på hva hun hadde betalt i utgangspunktet, men verdt ett forsøk:-)

2 Likes

Skulle gjerne skrevet det i teksten :innocent: Er blitt ganske fan av flytende med sort bakplate, spesielt på trykk med hvitt trykkpapir :star_struck: Denne skal nok opp på vegg om litt :pray:

3 Likes

Takk for tilbakemeldingen :blush::+1: Sender de nok en hyggelig mail og gjør de obs på skaden, og venter i spenning på respons :sweat_smile:

3 Likes

Lurt å sende en epost for å høre. Om du noen gang skulle velge å selge videre kan potensielt kjøper reagere på en slik «skade».

1 Like

Liten oppdatering; sendte mail og fikk svar om at de ikke hadde fler trykk igjen, men jeg kunne få refund om jeg rev det i stykker. Jeg takket pent nei, og sender det til papir konservator :slight_smile:

2 Likes