Martin Whatson

Regner med at denne aldri dukker opp på Vault Sale da :slight_smile:

14 Likes

Kan ikke de dekke kostnadene til konservatoren da?

6 Likes

:moneybag::moneybag::moneybag::beers::beers::beers:

3 Likes

Jeg har ikke kjøpt veldig mye fra GP opp gjennom sammenlignet med andre, men synes det er helt for jæ… at de er i en posisjon (spes med MW trykk) hvor vi kjøpere aksepterer slikt. De burde def tilby å dekke konservator kostnader, eller noe av det. Ikke godt nok. Du burde sende MW en mld på Instagram og informere han.

10 Likes

Enig!! Det er helt utrolig at GP forteller løgner og usannheter til kundene sine og siden opplever de samme kundene at GP selger disse «utsolgte» hovedopplagene (ikke kun AP og PP) på sine høyt prisede Vault sales.

Det som er like ille er at de ikke synes å ha noen lærekurve mht hvordan de pakker trykkene sine slik at de kommer uskadde frem til kundene sine. For meg synes det som brunpapiret er for lite sammenlignet med størrelsen på trykket som betyr at det skal lite til før man får disse støtskadene som mange kunder dessverre opplever. (Og muligens i kombinasjon med for korte rør.)

Vi vet også at de trykker opp typisk 10% flere trykk enn de trenger for å kunne erstatte skadde trykk. Når de så gang på gang hevder at de er «utsolgt» for reservetrykk betyr jo det enten a) at de får flere enn forventet skadde trykk pga for dårlig pakking, eller b) at de lyver fordi de heller vil bruke disse trykkene til collabs, spesialutgaver etc siden.

Okke som - en dårlig praksis med lav kundeservice… Dette ser vi ofte hos bedrifter som «alltid» er utsolgt og de trenger ikke strekke seg lenger pga latskap og convenience…

29 Likes

Skriv til dem at du regner med at dette trykket ikke blir solgt på vault da…
Forferdelig dårlig praksis av GP…

Jeg hadde ikke godtatt dette.
Men, mann må velge sine kamper.

5 Likes

Oslo Brewing Blood Orange IPA
https://www.vinmonopolet.no/p/14532302

4 Likes

Er den no god æ? :crazy_face:

1 Like

Litt appelsin-preg på lukt og ett hint av Posca-markers og Montana cans i smaken :smile:

1 Like

For min del, så er dette typen øl jeg liker.
Øl med frukt smak. Så måtte ordne meg et par stykker :slightly_smiling_face:

2 Likes

Tror den er ok+!

1 Like

Da skal jeg sjekke den ut :+1::+1:

Den høster høy score på untappd. Så kanskje verdt å sjekke ut. :slight_smile: Hjelper også at den har 7,1%. Da har den litt smak i seg.

1 Like

Lounge’n :fire:

22 Likes

Hei
Er det noen her på KV som har Grønn David nr 1/2
Ta gjerne kontakt om du ønsker og selge

1 Like

9 Likes

Noen som har noen formening om hva som er fornuftig prisvurdering på:
Sandra Chevrier & Martin Whatson: La Cage Entre les Frontieres - main ed

3 Likes

Interessert om du selger! PM

Ingen problem å få tak i disse for 16-18k om dagen.

5 Likes

Takk for svar. Selger ikke - lurer på å kjøpe :slight_smile:

4 Likes