Martin Whatson

Ser det kom en MW Chinook på Finn.no i dag, men trykket blir beskrevet som unummerert (FINN-kode 288844260)

Noen her inne som kjenner til hvorfor, og evt hvor mange unummererte Chinook som er i omløp?

1 Like

Jeg tipper det er et gavetrykk, som en A/P, og det finnes normalt ikke mange av slike trykk.

2 Likes

Trykket er i hvertfall markert som solgt nå. Noen som vet ca pris dette ble solgt for?

Ligger en lekker sak (original på papir) på UAA som tydeligvis er prutbar også:
https://urbanartassociation.com/thread/183389/martin-whatson-chinook-hearts-sale

3 Likes


9 Likes

Available March 21st 17pm CET

A selection of prints from the artists archives will be made available in the webshop next tuesday 17pm CET.

1 Like

Stive priser? Eller bare jeg som syns det?

12 Likes

Markedspriser.

3 Likes

Hvertfall over dobbel markedspris for Hama Woods. Ref. fans siden hennes på Facebook.

2 Likes

Hadde jeg skrevet også, om jeg hadde flere av de til salgs :cowboy_hat_face:

4 Likes

Jeg tenkte for MW.

1 Like

Helt enig, mener faktisk noen MW print faktisk er litt under også.

2 Likes

Hvilke tenker du er under markedspris?

Nå som han har egen side m/bl.a Hama Woods, tror du/dere da at han slutter å gi ut trykk via GP?

1 Like

Nei, dette er nok kun private overskuddstrykk som skal ut i 2. håndsmarkedet til markedspriser.

1 Like

Skjønner ikke helt hva dette er… ser jo helt klin lik ut som main edt.

MARTIN WHATSON
Passé Dark Grey BG
Ed. 25

2 Likes

Stag, Figure at the window (begge versjoner) og Panda. Ikke mye men har sett salg over dette på alle disse.

2 Likes

Mr. Whatson selger nå 98% utenfor Norge og priser for dette marrkedet.
NOK er nå ræva vs. USD. Hadde kursen ligget på 7-8 NOK hadde du opplevd prisene 30-40% billigere.
Så bare å håpe at Ida slutter med de pinglete kvartingene sine og drar på :wink: - opp mot 5% og får fart på NIBOR. Da er det håp for krona :slight_smile:

2 Likes

Det beste kjøpet er Passe hvit HF. Veldig god pris på den.
Noe av det fineste Whatson har kommet med
Bankers som investering

4 Likes

Noen som kjøpte noe? Selv fikk jeg Butterfly blue. :slight_smile: Skulle gjerne hatt Going going gone også :sweat_smile:

2 Likes

Skal være enig i den her!

1 Like