Martin Whatson

På akkurat denne releasen så har han jo kuttet ut den tradisjonelle «Main»-versjonen, og erstattet den med en HF. Inngangsprisen blir jo deretter. Tror dette kombinert med et forutsigbart motiv og tiden man er inne i gjør at det generelt er litt mindre fuzz rundt det hele.

Grepet med kun HF og høyere pris holder vel en del :dolphin: unna :sweat_smile:

1 Like

Godt grep syns jeg :slight_smile: 25-100hf’s istedenfor 295 main + HF + acryl+ brass :upside_down_face:

5 Likes

+1 anyone?

2 Likes

+1

5 Likes

+1 tea stain

3 Likes

Har det vært trekning ?

:+1:

GP skrev vel at alle printene skulle være tildelt innen fredag. Har registrert at folk har fått Mail både torsdag og fredag om trekning. GP har dog ikke bekreftet at alle printene er tildelt enda, slik de pleier å gjør etter lotteriene.

tor. 30. nov., 09:32 fikk jeg svar. 4 min etter fikk jeg invoice

Har også lagt merke til dette, men før ga dem også beskjed om at runde 1, 2 og 3 var ute også, har ikke sett noen ting om info at noe Mail har vært sendt ut denne gangen heller. Virker som dem ikke gir noen info på denne via Instagram.

Alle releasene av Whatson har vel gått over minst tre runder?

Rekker vel ikke tre runder innen utgangen fredag dersom første runde gikk ut torsdag. Sparer vel de som blir igjen etter runde to til Vault :sweat_smile::man_shrugging:t2:

All prints should be allocated by FRIDAY 1st DECEMBER, but an Instagram post will officially confirm when emails will be sent to the selected buyers

Should be, da er det vel håp enda for flere i og med dem ikke har sagt noe?

Sikkert en del som har vunnet og ikke tatt seg råd til å kjøpe rett før jul. Er jo litt peng, spesielt om man kjøper for å gjøre raske penger. Har liksom vært litt stille rundt realeasen, både før og etter.

1 Like

Preview julesalg fra arkivet - Produkter Shop

Fikk kjøpt en elefant i dag. :+1::+1:De hadde fått en kansellering.

4 Likes

Går trått for seg på salget her gitt. Så om noen hadde glemt det - her kan det handles :slight_smile:

1 Like

Stag der er utrolig fin! Men båten jeg siklet på ble solgt med engang

Men ser nå Stag økte med 250$? Var vel 5000$ tidligere før 18:00 i dag.

1 Like

Tror de fleste (alle?) som ikke ble solgt med en gang, har økt i pris… :thinking:

Den er ikke solgt vel?

La 5% inn i prisene, istedenfor ved check out.

1 Like