Martin Whatson

Den lille røde ringen viser øverste kant på mobilen. Du ser kameralinsene rett under.

Den store røde ringen er fingeren til personen som holder mobilen.

3 Likes

Hva betyr COA ved kjøp av Whatson?
Voldsomt mange som er opptatt av disse sertifikatene men det er i mine øyne en bagatell som betyr svært lite med 0 verdi. Trykk og signatur må være nok i massevis. Om noen klarer å forfalske ett Whatson trykk så er sertifikatet den enkle biten av forfalskningen, så ser ikke helt greia :v:t3: Har heller aldri sett eller hørt at det har vært falske Whatson i omløp bortsett fra noen foto canvas som selges som klare kopier

13 Likes

Stor utstilling i morgen med masse Whatson.

Noen som skal innom?

1 Like

Black dancer, 73500kr :face_with_monocle:

2 Likes

Om noen skal innom og vil tilby en hjelpende hånd, skrik ut!

Hva frister her da folkens?

Med de prisene? Ingenting :stuck_out_tongue:

2 Likes

Pull back, snik collab og researcher

Lurer på hva Whatson bruker alle penga sine da han alltid blir interjuvet i et lite bøttekott av et studio… På tide han drar en Chevrier og skaffer en toppleilighet på Sørenga hvor han planlegger noe stort enn å fortsette med de små utstillingene sine… :peace_symbol: :heart: :crazy_face:

2 Likes

Sørger nok for å få tatt intervju et sted han fremstår jordnær :crazy_face: (og parkerer porschen et kvartal unna)

3 Likes

Seilbåtene og Teargas er høydepunktene for min del.

1 Like

Er det noen som vet hva en fornuftig pris på collaben med pichoavio vil være? Tenker på Estrageta. Ser den i sin tid kostet 1,600 USD på slipp og ble solgt i dag for 20,000 :blush:

Det sleit jo med å bli utsolgt på slipp. Var lenge tilgjengelig på Pichiavo sin hjemmeside, men etter å ha sett det skikkelig på utstillingen i går synes jeg det er et mye fetere trykk enn mitt opprinnelige inntrykk

1 Like

Enig, jeg har vært litt tvilsom til dette. Men nå syntes jeg egentlig det er veldig kult :blush:

1 Like

Ekte? https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=192567292

Stusser litt på signatur og tags

1 Like

Ser ekte ut for meg.

1 Like

Borte nå…

Fikk aldri trykket meg inn på dem, men til dem som lurer:

bilde

1 Like

De ble nok røsket bort. Fine priser.

Jeg regner med de dukker opp igjen snart. Med helt andre priser :stuck_out_tongue:

2 Likes