Den lille røde ringen viser øverste kant på mobilen. Du ser kameralinsene rett under.
Den store røde ringen er fingeren til personen som holder mobilen.
Den lille røde ringen viser øverste kant på mobilen. Du ser kameralinsene rett under.
Den store røde ringen er fingeren til personen som holder mobilen.
Hva betyr COA ved kjøp av Whatson?
Voldsomt mange som er opptatt av disse sertifikatene men det er i mine øyne en bagatell som betyr svært lite med 0 verdi. Trykk og signatur må være nok i massevis. Om noen klarer å forfalske ett Whatson trykk så er sertifikatet den enkle biten av forfalskningen, så ser ikke helt greia Har heller aldri sett eller hørt at det har vært falske Whatson i omløp bortsett fra noen foto canvas som selges som klare kopier
Stor utstilling i morgen med masse Whatson.
Noen som skal innom?
Black dancer, 73500kr
Om noen skal innom og vil tilby en hjelpende hånd, skrik ut!
Hva frister her da folkens?
Med de prisene? Ingenting
Pull back, snik collab og researcher
Lurer på hva Whatson bruker alle penga sine da han alltid blir interjuvet i et lite bøttekott av et studio… På tide han drar en Chevrier og skaffer en toppleilighet på Sørenga hvor han planlegger noe stort enn å fortsette med de små utstillingene sine…
Sørger nok for å få tatt intervju et sted han fremstår jordnær (og parkerer porschen et kvartal unna)
Seilbåtene og Teargas er høydepunktene for min del.
Er det noen som vet hva en fornuftig pris på collaben med pichoavio vil være? Tenker på Estrageta. Ser den i sin tid kostet 1,600 USD på slipp og ble solgt i dag for 20,000
Det sleit jo med å bli utsolgt på slipp. Var lenge tilgjengelig på Pichiavo sin hjemmeside, men etter å ha sett det skikkelig på utstillingen i går synes jeg det er et mye fetere trykk enn mitt opprinnelige inntrykk
Enig, jeg har vært litt tvilsom til dette. Men nå syntes jeg egentlig det er veldig kult
Ekte? https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=192567292
Stusser litt på signatur og tags
Ser ekte ut for meg.
Borte nå…
De ble nok røsket bort. Fine priser.