Begge trykkene er utsolgt
Fint! Da slipper jeg å stresse med om jeg skal ha! Kule trykk, gratulerer til alle som kjøpte!
Pris?
MW til fin pris vil jeg tro.
Ikke min
Regner med innboksen er full…
ser nå at prisen er 20.000,-
ser også at det er en del knekker i selve bildet, så her kan man gå på en smell også
Tenkte meg at den der ville ta av ja
20K er mye penger for et trykk med håndteringsmerker/skader. Det sier enten mye om markedet, eller folks observasjonsevne…
Står vel at rammen har, ikke trykket. Her kjøper man trykket og ikke innrammingen
Det er ikke håndteringsmerker som vises på bildet, selv om det ser slik ut. Hvis du ser nøye etter, så ser du at det er en refleksjon i glasset fra mobilen.
Ja, det er mulig bildet som lyver litt. Det ser ut som et par bøy/brett rundt PP, men kan kanskje være refleksjon.
det er det jeg også ser. ser mer ut som brett rett over PP samt litt til høyre.
Det mangler også COA.
Har snakket med selger og hun sier hun kjøpte det ferdig innrammet fra galleri. Selv hadde hun ikke sett at det var noen «merker/knekk» i trykket. Hun skulle skrive en avklaring i annonsen eller ta fler bilder som viste trykket bedre
Siden det er glippe i PP`en i samme området som det ser ut som om det er bøy/brett - så var min første konklusjon at det er skader på trykket. Men det er mulig jeg tar feil. Og så er jo det evige spørsmålet hvor mye det evt hadde hatt å si for prisen OM det var skadet.
da gliper historien enda mer.
Fortalte meg at moren hadde vunnet det via jobben.
Ikke nødvendigvis. Det er helt vanlig at kunstklubber lodder ut bilder til medlemmer og da kommer det ofte rett fra galleri. Har en del av det hos meg.
Rettelse, hun sa aldri kjøpt direkte fra galleri, men fikk det ferdig innrammet fra galleri