Medieoppslag

Ja, om noen skulle være interessert og med masse penger;

Den “rimeligste” ligger der til nesten 80 000kr. For de prisene burde nesten Røyksopp spilt en privat livekonsert i stuen til kjøperen. :slight_smile:

Discogs :heart:

80.000 for en håndsprayet Banksy er jo ikke så dyrt da…

Ikke alle er like glad for heldekkende graffitikunst ( abb.desverre )

“Rett og slett jævlig”… Kan ikke ha mye vondt i livet om det der gjør så stor skade på enn…
Eller er det bare dagens journalistikk som drar på litt for å få klikk ? Har ikke abonement selv, desverre.

Kan noen copy / paste artikkelen, eller linke pdf?

Skjønner godt at dette kan være frustrerende, et skikkelig øyesår.
Hva om naboen i villastrøket plutselig malte huset sjokkrosa - det hadde blitt et helvete.

Nå har jeg lest innlegget ditt flere ganger, men klarer ikke finne ut om du mener det eller er genialt ironisk :roll_eyes:

Sånn umiddelbart vil jeg mene at folk skal få mene hva de vil, det er for meg helt fint.
At journalistene dog velger å skrive om det forteller vel kanskje litt om hvor journalistikken står om dagen…samt at om er det noe man ikke er helt nøgd med, ja så går man til avisen… De trykker jo alt mulig møl likevel.
Min dom:

• fair å ikke like kunst etc
  • journalistikk på hell og styres av clickbait
  • Hadde jeg stått frem i avisen i en slik klagesak?.. absolutt ikke. Men hun er jo kunstner selv og trengte muligens publisitet og trodde dette var glupt?

For de som har DN

https://www.nrk.no/kultur/fant-akvarell-av-kinas-munch-pa-loftet-1.14494231

Kult :slight_smile:
Tenk å finne noe sånt på loftet!

ble solgt for 3,5 millioner

Tenk for en god følelse :money_mouth_face:

AFK gjør det igjen som i fjor påske.

Og VG henger seg på: