Veldig bra! Og god reklame for Kunstveggen
Stor fan av PÞbel. Men ideen om Ä plassere dette i urÞrt natur er jeg helt i mot. Vi bygger ned naturen i dette landet i altfor stort tempo allerede, og trenger ikke kunstinstallasjoner i tillegg til all rasering som skjer nÄ med vindmÞlle«parker», massiv hyttebygging etc. etc. Og det kun for klingende mynt i kassa.
Klingende mynt i kassa?
Jeg tror du og han er veldig enige
Hadde dette vÊrt ok hvis det var utfÞrt av en kunstner som ikke tjente penger pÄ kunsten sin?
Klingene mynt i kassen-begrepet var kun ment som kommentar til den massive nedbyggingene av naturen som i all hovedsak skjer grunnet Ăžkonomisk gevinst, og var ikke rettet mot PĂžbel.
@azidops for Ä unngÄ noen misforstÄelser, slike stunt mener jeg ikke er greit uavhengig om man tjener penger eller ikke.
Verket er tĂžft, men jeg regner med plassering diskuteres litt til.
Kanskje det er nettopp denne diskusjonen PÞbel Þnsker Ä fÄ frem?
OK, jeg forstod det slik at det var kunst og Ăžkonomisk gevinst du sammenstilte.
@azidops Ser at jeg kunne ha formulert meg annerledes ja. Som alle andre mÄ jo kunstnere ogsÄ ha til livets opphold.
Gleder meg til tvisten PĂžbel har lagt inn denne gangen, jeg har mine tankerđ
Det er nok budskapet PÞbel nettopp Þnsker Ä fÄ frem
Fint innslag om Sverre Malling pÄ LÞrdagsrevyen pÄ nrk i dag
https://www.nrk.no/trondelag/kunstnaren-pobel-oppdaga-ulovleg-bruk-av-eigen-korona-illustrasjon-pa-bokomslag-1.15352359