Tre ble solgt hos Sothebys i 2007 og to ble solgt der i 2008.
Ok så 7 av 8 er solgt allerede? Hvordan gikk det med de 5 som ikke var Marcus sine?
5 av 8 er solgt. Det sjette blir solgt nå.
Bjørn Inge Larsen hadde fortsatt “this is not photo oppurtunity” i 2018. Det siste bildet som ble laget, stick man, vet jeg ikke hvem som har. Men siden de var 3stk som delte 8 bilder og Marcus Smith Hvitsten selger sitt 3. , vil jeg tro at det er Mikael Telle eller Bjørn Inge Larsen som har det siste bildet.
Matten min hang ikke helt med, tenkte det var 3+2 utenom de til Hvitsten som var solgt. Da er jeg med. Føler historien her nesten er mer interessant på de to resterende platene jeg da, spesielt stick man.
Noen som har bilde av alle platene?
Det er bilde av de i en gammel BT-sak, 2x fuck the police, 2x Mona Losa with Ak47, 2x apekatter, Stick man og This is not a photo oppurtunity. Skal prøve å finne de ![]()
Takk for ekspertisen
artig og viktig historie!
Goodtimes with good friends. I Dj’d a few times at Agora with Mikal, Annie, Erot, Bjørn and co. Wild how this event kick started a Norwegian love affair with street and stencil art.
Blir spennende å se om Banksy noen gang kommer tilbake til Norge etter dette, ser ut til at det meste han ga bort er solgt nå
Ikke sikkert han er videre imponert over nordmenn, men hvem vet
I was hanging out with some of them back in the days before i left my hometown. It’s fun to read about the story. Brings back good memories.
Hvorfor skulle det ha påvirkning på hvorvidt han besøker Norge? Dette er lenge siden. Jeg tror ikke han har noe problem med å forstå at noen velger å selge videre. Eller er det noe jeg ikke catcher her? ![]()
Ved salget i 2007 ga han tommel opp for at eierene kunne selge verkene. De hadde tross alt fått han over til norge og gitt han oppdraget i en tid han ikke var særlig kjent.
Getting close to parody here
Noen som har artikkelen?
Jeg er litt ambivalent til det hele. Synes alle bør respektere hans ønske om å være anonym, samtidig har jeg lyst til å lese saken…