đŸ“ș Medieoppslag

Har ikke tilgang pÄ artikkelen men mannen avbildet er da del Naja som har vÊrt spekulert pÄ i mange herrens Är
 :slight_smile: spekulasjoner er glÞalt det men jeg hÄper en klarer beholde mystikken rundt Banksy da det er en stor del av opplevelsen. AltsÄ, pÄ samme mÄte som en forfatter kanskje skriver under et psaudonym for Ä ikke la inntrykket av kunstneren definere selve kunsten. Kunstneren selv bÞr fÄ avgjÞre anonymitet eller ikke men jeg forstÄr det er vanskelig for allmennheten nÄr en har blitt et internasjonalt navn som Banksy er.

2 Likes

Trodde alle visste hvem Banksy er? Og det er ikke Del Naja :wink:

3 Likes

silly clickbait article

3 Likes

Vanskelig Ă„ kritisere et kommersielt nettsted for Ă„ forsĂžke Ă„ selge klikk og dermed skaffe inntekter, siden det er dette som er jobben deres.

SÄ fÄr andre ta seg av jobben med Ä beskytte identiteter. Alle som har fulgt med i timen har nok fÄtt med seg identiteten til Banksy, selv om dette er noksÄ uinteressant for de fleste.

Årsaken til at flere spekulasjoner gĂ„r i denne artikkelens retning er pga hans gode kontaktnett inn i musikkbransjen og det faktum at han har vĂŠrt med pĂ„ flere av turneene som crew og dermed laget kunst parallelt i byene turneen har besĂžkt og i kjĂžlvannet av disse.

Det finnes fotografier av ham sammen med bandmedlemmer fra en av disse turneene, som dokumenterer dette. (Men mÄ selvsagt vite hvordan han ser ut for Ä kunne bekrefte at det er ham
)

4 Likes

Er ikke sĂ„ veldig godt bevart hemmelighet hvem Banksy er, bĂ„de du og jeg vet hvem det er. Av en eller annen grunn sĂ„ selger det flere klikk Ă„ lage hauger av artikler om hans “ukjente” identitet i Ă„resvis fremfor 1 “Dette er mannen bak Banksy!” artikkel :blush:

3 Likes

Er det bare jeg som ikke vet hvem banksy er :thinking:

22 Likes

Nei.

2 Likes

Det skrives her som om alle vet hvem han er, men jeg vet ikke. Virker som jeg mÄ begynne Ä fÞlge mer med, hvertfall i fÞlge toris.:person_shrugging:

1 Like

Jeg aner ikke :disguised_face:

1 Like

It’s lazy click bait speculation lifted directly from a Daily mail article in 2016. Makes Subjekt look as unserious as ever. There are no photographs of Banksy with or without the band in the public domain.

Det er nok riktig at det pt ikke finnes noen bilder av ham sammen med bandmedlemmer pÄ nettet, men hvem vet, plutselig er det noen som legger de ut
 :slightly_smiling_face:

1 Like

Who he’s “not” seems to make good copy for the sales/editorials
 the list is endless :slight_smile:

https://news.artnet.com/art-world/people-who-are-definitely-not-banksy-probably-1927887

1 Like
4 Likes

Hva betyr dette? Global Þkonomi og spesielt kunstgale russere pÄ vei ned?

2 Likes

Ja sikkert en del potensielle kjþpere som har problemer med SWIFT overfþring til auksjonshuset😂

2 Likes

Hadde samme skjebne Happy Choppers canvasen som var ute pĂ„ auksjon pĂ„ Christie’s Shanghai tidligere i uka. Trukket fra auksjonen. Dukker nok opp senere og blir interessant Ă„ se evt ny prisantydning.

1 Like

Hva var utropet pÄ den?

2 Likes

Kissing Coppers ogsÄ pulled. Det som er merkelig er at objekta er bare forsvunnet fra nettsida. Finner de da alltid i lotsa som pulled men ikke nÄ. Husker ikke eksakt estimat desverre. Skal prÞve hÞre med noen.

Linken til objektet sender en rett til forsida. Veldig rart.

3 Likes

Mener pÄ £3-5m. Kom inn bud 2,5 men sÄ trukket. For alt vi vet var det pÄ 2,5 et chandelier bid ogsÄ. HÞyt estimat men det mÄ da vÊre noe pÄ fÊre da typ alt den siste uka sliter med Ä fÄ tilslag. Ikke usannsynlig at urolighetene i Ukraina spiller inn ja.

2 Likes