Meeting of Styles, 10-12 July 2026, Oslo (Økernsenteret)

Dette ser jo gøy ut - noen som vet hvor SinnSykShit vil befinne seg? :slight_smile:

___

After 25 years and more than 400 events worldwide, Meeting of Styles is proud to finally place Norway on the global MOS map.

From New York to Bangkok, from Mexico City to Melbourne, MOS has built a worldwide network of artists, organizers, and communities. This summer, that network expands further north — as Norway hosts its very first Meeting of Styles edition.

MOS Oslo v03 - Meeting of Styles: International Street Art & GraffitiStreet Art & Graffiti’s finest take over Oslo.
Over 40 international and national artists will transform the city into a vibrant open-air gallery, bringing together diverse styles, cultures, and generations. Expect large-scale murals, raw energy, creative exchange, and the unmistakable spirit that has defined MOS for more than two decades.

The event takes place outdoors, under the midnight sun, and is open to all ages — free of charge. A full weekend of painting, connection, and celebration awaits.

See Also

wsm2 .logo - Meeting of Styles: International Street Art & Graffiti

Upcoming Events

17-21 June 2027, Wall Street Anniversary Wiesbaden (Germany)

See you in Oslo.

Simon

Author: Simon

Line Up

Ida Schmidt Petersen

Ida Schmidt Petersen

Like

Like

Ide CSM

Ide CSM

LordFrisa

LordFrisa

Bongster

Bongster

Gian.ba1

Gian.ba1

Elina Holley

Elina Holley

DWAIZ

DWAIZ

Dirty Des

Dirty Des

Poeme

Poeme

Pavel Jones

Pavel Jones

Alepsis Hernandez

Alepsis Hernandez

Feyk johny

Feyk johny

Amanda Alm

Amanda Alm

Fava

Fava

TEAM

TEAM

BARDO

BARDO

MOKEK

MOKEK

Trance

Trance

Hyper

Hyper

CreepyMouse

CreepyMouse

Nada Almergawi

Nada Almergawi

Unir1

Unir1

PUCK486

PUCK486

Rule

Rule

State of Flux

State of Flux

Punta

Punta

Rodrigo Huebra Martins

Rodrigo Huebra Martins

Majid

Majid

SinnSykShit

SinnSykShit

Saint

Saint

Kartikey Sharma

Kartikey Sharma

Hasan graffiti

Hasan graffiti

Jinks KUNST DKA

Jinks KUNST DKA

APPLEZMAN

APPLEZMAN

WISKA

WISKA

Moin of LOMO

Moin of LOMO

Spot Photos

Next Airport Oslo lufthavn Gardermoen (OSL)
Nearest Street Address of Event Økernveien 145
Postal Code 0580 Oslo
City Oslo

kilde; 10-12 July 2026, Oslo (Norway) - Meeting of Styles: International Street Art & Graffiti

2 Likes

Lite her som rører meg, noe som sikkert delvis kan forklares med at jeg ikke er inne i miljøet og følgelig ikke forstår reglene. Miljøet virker trangt etter disse bildene å dømme, helt uten noe som er i nærheten av å vekke undring i meg eller provosere. Teknisk ser det veldig bra ut.

To bilder som pekte seg ut for meg er Rule - der løper noe avgårde som et svisj, og Unir1 som er nesten det motsatte, med orden uten å bli for tungt.