Mehdi Ghadyanloo, Abstract loneliness

Skudd i blinde? Usikker på fornuftig pris i dag. Noen som har noen tanker her?
Send gjerne melding om du har trykket for salg eller vet om noen som vurderer salg!

Kunstner: Mehdi Ghadyanloo
Tittel: Abstract Loneliness
Medie:Trykk
Opplag:x/x
Innrammet: Ja/Nei
Pris:Blir vi kanskje enige om?

2 Likes

Gir kanskje et pekepinn på pris:

En annonse fra i fjor:

Vet om et som ble solgt uten ramme for 25000,- i fjor høst.

Det er et ganske stort trykk. Jeg har det selv på veggen.

Lykke til med jakten på et Veldig fint trykk!

Legger ved bilde av vårt:

11 Likes

Takk for svar! Fantastisk bilde og innramming på ditt eksemplar. Grå eikeramme?

2 Likes

Takk for det! Det stemmer grå eikeramme.
Rammet inn hos Galleri kollekt. Betalte 8000,- for innrammingen. + 1000kr i frakt siden jeg ikke fikk det inn i bilen(Mitsubishi Outlander).

2 Likes

Takk for alle gode innlegg på KV. Leser alle med stor interesse. Håper jeg får tak i trykket til Mehdi snart. God helg!

4 Likes

40-45’ innrammet er nok rett pris på dette i dag, basert på faktiske salg.
Vet om et par stykker rundt om, men de var ikke intr i å selge sist det var et tema.

1 Like

Takk for svar. Er jo å håpe på at en vil selge og kontakter meg :blush:

1 Like

Håper du finner et trykk. Det var forøvrig jeg som kjøpte det trykket på finn.no til 35k ifjor. Ventet selv på et trykk som skulle dukke opp, plutselig var det et til salgs.

7 Likes

Gratulerer. Virker ikke som det er noen som vil selge nå…

1 Like

Dette emnet ble automatisk lukket 14 dager etter siste svar. Nye svar er ikke lenger tillatt.

Hvis noen fortsatt er på utkikk så ligger det et til salgs på Finn(ikke min annonse)

https://www.finn.no/292839509

3 Likes

Kanskje bildene lyver, men jeg syns det så veldig bølgete ut?

Ser sånn ut ja, enig med deg.

Måtte se nærmere på bildene og det ser ut som det er litt bølger i toppen og luft mellom passepartout og trykket.

Av tidligere erfaring ved innramming av Mehdi trykk med mettet papir og bølger kan dobbel dobbel papp-plate bak være en løsning. Eller så kan en kapa-plate med mer spenn være en god løsning for å ordne dette.

Anbefaler å få tilsendt bedre bilder og høre med en rammemaker om bølgene kan ordnes før handel. Har god erfaring med Linn rammer inn som har hjulpet meg med å ordne det tidligere :slight_smile:

3 Likes

Hei. Det er mitt trykk som ligger ute :slight_smile:
Det er rammet inn flytende.
Linn rammer inn som faktisk har gjort dette trykket.
Det kom slik når hun var ferdig og hadde med at trykket var så stort mener jeg å huske.

1 Like