Mehdi Ghadyanloo - Equilibrium

Hva skjedde med release av Equilibrium? Først stod det at det var 15.12, så ble det flyttet til 23.12, og nå står det som utsolgt. Noen som fikk plukket med seg et trykk?

1 Like

Jeg kjøpte et trykk når det ble annonsert for lenge siden. Sendte en epost om det var mulig og kjøpe og det var det :smile: Leit om du ventet på release og så plutselig er de utsolgt…

1 Like

Snakket med de og fikk bestilt ett :):+1:

3 Likes

Gladsak!

Ny dato nå, 15. januar. Skjønner ikke dette.

Ikke jeg heller. Er det noen som ønsker seg dette trykket ville jeg sendt dem en epost :slight_smile:

Jeg liker det han gjør, om det ikke blir Equilibrium, så er dette et veldig interessant trykk i mine øyne :smile:

2 Likes

dette liker jeg også!

blir spennende å studere kvaliteten på trykket når det en gang, når det enn måtte bli, kommer.

Etter mange utsettelser så det ut som om win win ble solgt i dag.

Available:
12pm (GMT) 25 January 2016

Stod Sold out tidligere i dag, men ikke overasket over ny utsettelse.

Flere som har tenkt å kaste seg på? Synes bildene til denne Mehdi Ghadyanloo er fantastiske! :slight_smile:

1 Like

Jeg synes også at Mehdi lager flott kunst. Jeg skal iallefall forsøke meg denne gang.

Favoritten min ‘Illusion of Happiness’ kommer på print senere i år :]

2 Likes

Kult, vet du om det er howardgriffinprints.com som står for lansering på denne også?

via hgp ja:)

Var det flere enn meg som gikk for Win Win?

Jeg fikk også et - liker win win bedre enn equilibrium. Skal bli spennende å se trykket live.

Uhm… Er Equilibrium & Win Win uten handfinished? Tidligere trykk er spesifisert som handfinished på nett.

Fikk et jeg også.
Dette skal ikke være hand finished. Litt kjipt, men likevel utrolig kult motiv.
Liker Mehdi bedre og bedre.

3 Likes