Mehdi Ghadyanloo - Equilibrium

RHG er i LA forbreder MG utstillingen.
Han får ikke gjort noe før han er tilbake i UK.
Ordner seg nok da…

1 Like

Mitt var i lite rør, og var egentlig helt bortsett fra en stygg brett over hele. Egentlig overrasket over at kantene ikke var skadet siden trykket nesten lå kant i kant med lokkene. Fikk svar nå dere han spurte hva han skulle gjøre med det. Svarte at jeg ønsket nytt så får vi se hva det ender opp med. Han har alltid vært ekstremt serviceinnstilt tidligere så satser på det ordner seg.

1 Like

Blir jo endel svinn for galleriet… Hvorfor gjør de det ikke “ordentlig”?

Veldig godt spørsmål! Det er jo “hur lett som helst” å pakke et trykk skikkelig. Hvorfor skulle de ønske alt dette merarbeidet og dra på seg et dårlig rykte? Det er nesten så jeg mistenker at de sender ødelagte trykk med vilje og håper at folk ikke klager…

I mitt tilfelle ser det ut som om skaden skjedde ved pakking. Skulle tro de lærte etterhvert. Papiret på disse bildene er svært tykt og solid, så godt gjort å skade dwt. Ser ut som om det ordner seg nå, men på en noe uortodoks måte. Skal hente ett bilde hos en som har fått det feilsendt til seg og så destruere mitt ødelagte.

Søren. Venter på mitt, og liker ikke at så mange er skadet.
Jeg er typen som heller ligger røret inn i skapet og irriterer meg, fremfor å klage for å måtte sende i retur osv.
Verste jeg vet er styr.
Håper mitt er mint

1 Like

Richard er en fin fyr, må jo si det. Tror det ordner seg med mine som er skadet, men er litt hazzle å pakke de ned, sende tilbake og vente på nye. Hadde en planlagt vernissage tross alt :wink:

Må si jeg var spent når jeg pakket opp. Det var pakket i liten tube. Lite med plass men helt strøken heldigvis. Nydelig bildet.

1 Like

Min var også mint

Mint her og:)

Samme her!

Har fått flere print av Richard og de har alltid vært mint. Aldri noen problemer hverken med det ene eller andre når det gjelder Richard.

Papiret er som det ellers skrives veldig tykt på printene. Noe som gjør det vanskelig med flytende (dersom man ikke brekker fibrene i papiret tilbake igjen etter å ha vært rullet). prøvde å ramme inn et flytende, men det blir veldig “bulkete”.

Noen av dere som kan dele erfaringer om dere rammer inn noen av disse flytende eller dropper det? Eventuelt, om dere presser papiret manuelt tilbake for å kunne ramme de inn flytende?

Mine har ligget hos rammemakeren flatt i ettpar uker før innramming, så disse fibergreiene får orientert seg (forhåpentligvis riktig vei). Litt krise om alle fibrene går feil :joy:

Rammet mine helt ut etter anbefaling fra rammemaker…

Noen eksempler:



8 Likes

Lurer på hvor mange av bildene hans som er i Norge :slight_smile:

Har spurt meg selv om det samme. Og det er litt påtagelig. Med opplag på 25/50, ut ifra alle her jeg har registrert eier slike, så skulle man tro de fleste eks finnes her.

Endelig på plass :slight_smile:

13 Likes

Er det like frekt som man skulle tro? Har ikke rullet ut mitt enda.
Samme fargetoner som win win?

Ja den var verdt ventetiden :slight_smile: har ikke sett winwin live, men tror dette er litt mer grå tonet.

Ser ut som om vi har gått for identisk innramming :slight_smile:

Noen som selger equilibrium i samme prisleiet som siste solgte her? Vurderes solgt - Equilibrium av Mehdi Ghadyanloo