Mehdi Ghadyanloo - Equilibrium

…siden trykket IKKE kommer til å ligge inntil glasset? :slight_smile:

Fikk nå tilbud om det neste trykket fra Mehdi, an illusion of happiness. Tror ikke jeg slår til på dette, men om det er noen som svært gjerne ønsker dette trykket kan vi sikkert ordne noe :slight_smile:

I følge informasjonen blir det HF figur og et opplag på 50.

4 Likes

Det ser jo sykt bra ut da! Men så liker jo jeg nesten alt av Mehdi Ghadyanloo. Hehe! :slightly_smiling:

1 Like

Den er alt bestilt :wink:

1 Like

Samme her.

1 Like

Synes dette er det fineste trykket av mehdi til nu…

Gleder meg til å motta dette trykket. Fantastisk kunstner.

1 Like

Kommet mye trykk herfra i det siste syns jeg, men digger det siste.

Hvor er det de blir lagt ut for salg?

http://howardgriffingallery.com . Men Counting down og An illusion of happines ble kun sluppet til samlere :slight_smile:

Bare å glede seg, alle trykkene jeg har av Mehdi er supernice, og liker at han kjører stor størrelse på motivet og lite opplag :blush:

De har visst noe problemer med å få fargene riktig på Equilibrium, men releasen er satt til 20 mars nå ser jeg…

Vurderer å kjøpe mitt første Mehdi trykk. Ser det har blitt skrevet en del negativt om kvaliteten på trykkene, galleriet som selger dem osv. Regner med at samtlige her vil anbefale et kjøp, men spør allikevel. Er trykkene verdt prisene de jevnt over ligger på?

Ser ut som at det er utgitt mange trykk i løpet av kort tid… Jeg har ikke bestemt meg for om jeg synes Mehdi er noe av det mer spennende pdd, eller om han er nok en kunstner som vil surfe på hype’n så lenge det varer.

Tror det mer er galleriet som svever på hypen. Bildene er helt rå. :blush:

Illusion blir mitt første og eneste… Send mail til Howard og si du er interessert, så sender han deg en pdf med tilgjengelig og framtidig trykk… Super hyggelig kar…

Hvorfor eneste?

Veggplass, dyrt og ser ikke samleverdien… Illusion tilfører noe annet til samlingen og akkurat det bildet er bare jævli bra da… :smile:

Har win win situation og counting down. Strålende fornøyd både med servicen og kvaliteten på trykket.

Noen som vet hvor man kan få tak i et lerret av Mehdi?

Regner med at du sender https://howardgriffinprints.com/howard-griffin-gallery/ en mail. Vil tro at lerretene hans ikke akkurat er billige om dagen :slightly_smiling:

2 Likes