Mehdi Ghadyanloo - nytt print 15. august

Ser at Mehdi Ghadyanloo slipper nytt print 15. august hos Howard Griffin Prints.

Available:
12pm (GMT) 15 August 2015

Mehdi Ghadyanloo - Zero Time

Screenprint
Published by Howard Griffin Prints
82,4 x 82,4cm
Hand-finished by the artist
Signed and numbered
Edition 0f 50
2015

£380

Fett motiv, liten edition og fin størrelse på selve trykket, blir nok kamp om disse! Spesielt mtp PR’en Mehdi har fått siste tiden, dekket av Sotheby’s, Guardian, Huffington Post etc.

http://www.sothebys.com/en/news-video/blogs/all-blogs/Cultural-Crossroads/2015/05/street-art-or-fine-art.html

http://www.huffingtonpost.com/2014/05/28/mehdi-ghadyanloo_n_5399206.html

4 Likes

Digger dette printet!!!

Screenprint: vil det si at det er en kopi/bilde av originalen på canvas?

Jeg forstår at han signerer printet, men er det slik jeg tror det er vil også signaturen på canvaset synes på printet(?)

Motivet er forsåvidt tøft!

Screenprint = trykk, tilsvarende Dolk/Pøbel sine trykk. Forklares her: Screen printing - Wikipedia

Dvs. ikke et foto av originalen og signatur, men signert av kunstneren under. Forstod det slik at hvert trykk også er hans finished, så det er stilig!

2 Likes

Kjenner noen som har kjøpt dette allerede. Ble visst tilbudt forsalg fra galleriet.

Gikk raskt det der, fortsatt god lørdag!

3 Likes

Det er ikke rart det gikk kjapt😃

1 Like

Var det ikke utsolgt før det egentlig skulle slippes?

Tror det var noen som fikk tak i idag også.

Deg tror jeg også☺️

3 Likes

Noen som har mottatt sitt trykk enda? :smile:

De sendes ikke før i slutten av mnd…de ville ha kvalitet på trykkingen. Printene var ikke ferdig enda. Spesielt siden dette var Mehdis beste trykk. Snakket med Francesca på Howard Griffin forrige uke.

Hørte rykter om at trykkene skulle være hand finished også?

Det står så ja :smile:

Det var da fete så lang tid det skulle ta. Noen som har hørt noe mer?
Er det normalt å selge skinnet før bjørnen er skutt? Merker jeg ikke har tålmodighet til sånt.

Tror trykkene skulle være ferdig i slutten av september.

Hand finishen skal være fullført og trykkene skal være helt i sluttfasen, så håper de blir sendt ila 1-2 uker :smile: De skal visstnok se helt sinnsykt bra ut! :wink:

1 Like

Ny beskjed. Vil være ferdige og klare til utsendelse i neste uke.

2 Likes

Kommer nye trykk 15. desember, £420… Det var jo kort tid mellom utsendelse og nye trykk.

2 Likes

Digger disse.