Mehdi Ghadyanloo - Undercurrents

Mehdi kjører utstlling i Basel 14.- 17. Juni for de som er interesserte og har anledning til å dra. Rå saker! Respect til alle dere som så han komme og har tatt han inn i varmen tidlig her i Norge (gallerier/privatpersoner)

http://howardgriffingallery.com/exhibitions/undercurrents/

Utrolige fine!
Skulle gjerne hatt det «divide by zero”!

Nå burde det vel kanskje nærme seg release av det nye printet i denne serien også??

Mehdi Ghadyanloo Divide By Zero
Screen print Dimensions: 86.2cm by 86.2cm With white border and deckled edge Signed and numbered Edition: 50 Anticipated Publication Date: June 2018
£980

Mehdi Ghadyanloo Enigma
Screen print Dimensions: 86.2cm by 86.2cm With white border and deckled edge Signed and numbered Edition: 50 Anticipated Publication Date: June 2018
£980

Som med de fleste Mehdi-releasene er det nok bare å sende en mail til galleriet for å reservere. Utrolig fine bilder.

Her er noen av bildene som vil være å se under utstillingen.

Her er det noen som har sovet i timen…

Dette ble jo laget «på bakgrunn av “permission to return” canvas han hadde utstilt hos Gard. Jeg fikk se en tidlig versjoner av dette og ga litt tilbakemeldinger ifht farger etc.
Har derfor en reservasjon på enigma inne fra i fjor. Hvorfor han har glemt å si ifra om Dived by zero skjønner jeg ikke. Det var jo mye mer likt Permission to return og passer også mye bedre i vår stue. :slight_smile:
Får «kjefte» litt på han og få endret dette. :slight_smile:

Gleder meg til å se utstillingen. Blir stor utstilling hos meg neste år :wink:

Woow, da kommer jeg sørover! Gi info litt i god tid er du snill :slight_smile: