Mehdi Ghadyanloo - Undercurrents

Mehdi kjører utstlling i Basel 14.- 17. Juni for de som er interesserte og har anledning til å dra. Rå saker! Respect til alle dere som så han komme og har tatt han inn i varmen tidlig her i Norge (gallerier/privatpersoner)

http://howardgriffingallery.com/exhibitions/undercurrents/

6 Likes

Utrolige fine!
Skulle gjerne hatt det «divide by zero”!

Nå burde det vel kanskje nærme seg release av det nye printet i denne serien også??


Mehdi Ghadyanloo Divide By Zero
Screen print Dimensions: 86.2cm by 86.2cm With white border and deckled edge Signed and numbered Edition: 50 Anticipated Publication Date: June 2018
£980


Mehdi Ghadyanloo Enigma
Screen print Dimensions: 86.2cm by 86.2cm With white border and deckled edge Signed and numbered Edition: 50 Anticipated Publication Date: June 2018
£980

Som med de fleste Mehdi-releasene er det nok bare å sende en mail til galleriet for å reservere. Utrolig fine bilder.

2 Likes

Her er noen av bildene som vil være å se under utstillingen.

2 Likes

Her er det noen som har sovet i timen…

Dette ble jo laget «på bakgrunn av “permission to return” canvas han hadde utstilt hos Gard. Jeg fikk se en tidlig versjoner av dette og ga litt tilbakemeldinger ifht farger etc.
Har derfor en reservasjon på enigma inne fra i fjor. Hvorfor han har glemt å si ifra om Dived by zero skjønner jeg ikke. Det var jo mye mer likt Permission to return og passer også mye bedre i vår stue. :slight_smile:
Får «kjefte» litt på han og få endret dette. :slight_smile:

1 Like

Gleder meg til å se utstillingen. Blir stor utstilling hos meg neste år :wink:

11 Likes

Woow, da kommer jeg sørover! Gi info litt i god tid er du snill :slight_smile:

Hei folkens!
Utstillingen i Basel var vist en stor suksess hvor alle bilder ble solgt. Var det noen som var der nede? Forøvrig kun to print for salg på ebay as we speak, betydelig bedre utvalg på finn.no :slight_smile:

Jeg var der :grinning:

Få høre da :))

Noen som vet hva bildene lå på i pris?

Noen som har gått for noen av de nye printene? Synes både «Siesta» og «Divide by zero» så utrolig bra ut, men sitter fortsatt litt på gjerdet.

De er steget en del i pris. Blir spennende å se hvordan de blir mottatt. Jeg kjøper alle om jeg får, lite på høyde med dette i min verden for tiden :joy:

1 Like

Jeg har reservert Divide By Zero. Vurderer også en til, da til moren min som blir 60.

2 Likes

Jeg har bestilt siesta og divide by zero. Skulle gjerne hatt det siste også, men det blir for mye cash, så har foreløpig sagt fra meg min reservasjon.

Ang pris så har alle de nye steget grunnet økt størrelse. Koster en del mer å produsere.

1 Like

Har også bestilt en siesta, syntes den så utrolig bra ut👌

1 Like