Og hvor mange Mehdi har du @Beinet?
Mange
Jeg skypet lenge med Mehdi tidligere i dag så det er bare å glede seg. Utstillingen er dessverre utsatt litt da det skjer noen veldig viktige ting som får prioritet før min utstilling, men det blir i år. Har jo 500 kvm med galleri og planen er nå at Mehdi skal bruke alle, samt utforske 3 helt nye retninger.
Det er spennende! Ser virkelig frem til den utstillingen. Du får gi litt informasjon når det nærmer seg.
Jeg synes Mehdi er fantastisk dyktig. Jeg har Equillibrium, Counting down og An Illusion Of Happines. kun Illusion of happiness som er på veggen foreløpig pga plassmangel, men den er helt nydelig og oppmuntrende.
Jeg sto over de siste trykkene. Bildene hans er også veldig store så jeg får ikke plass i mapper.
Spent på hva han disker opp med i framtiden. 3d effekten han bruker i muralsene er helt vanvittige.
Pakket ut min under the blue umbrella I dag. Fanastiske farger, men for andre gang på rad var det skade i papiret
Ja, fantastisk trykk. Dette er favoritten min til nå. Synd at trykket var skadet, håper det ordner seg.
Fikk svar etter 10min om at jeg bare kunne slappe av og at det skulle bli fikset
Et tips kan kanskje være å betale de £33 ekstra for den større tuben?
Hvor store skader er det snakk om?
Laster opp…
Ville blitt skjult med passepartout, men pga lav signatur og nummerering, ville det blitt vanskelig. Får ny. God service.
Får ikke lastet opp bilde av skaden av en eller annen grunn. Liten skade, men nok til at den var irriterende
Er enig med det andre her har nevnt, opplagene er lave og selges hovedsakelig til samlere som ikke flipper.
Med opplag på 25 og 30 kan han selge mange ulike motiver og det er fortsatt få i “antall” på markedet, Dolk slipper jo fort 600 trykk på et slipp. Mehdi kan slippe 24 ulike motiver og ha samme opplag som eks. Dolk
Gleder meg til å få mitt, det sitter i skrivende stund fast i tollen pga. manglende dokumentasjon.