Meldinger

Hei.
Er det mitt edm system dom feiler her, eller er meldings boksen forsvunnet?

Kanskje du skal spørre din EDB-ansvarlige, eventuelt la din kone få styre computeren? :smile:

Finner meldingsboksen ved å klikke på profil-ikonet ditt øverst i høyre hjørne.

2 Likes

Høres fornuftig ut det @azidops
Takk for hjelp;-)

1 Like