Hei.
Er det mitt edm system dom feiler her, eller er meldings boksen forsvunnet?
Kanskje du skal spørre din EDB-ansvarlige, eventuelt la din kone få styre computeren? 
Finner meldingsboksen ved å klikke på profil-ikonet ditt øverst i høyre hjørne.
2 Likes
Høres fornuftig ut det @azidops
Takk for hjelp;-)
1 Like