Mest verdifulle norske street art bildet?

Fikk spørsmål fra en kamerat igår om hva som er det mest verdifulle norske street art bilde… jeg har ikke peiling selv, men antar at det er et Dolk motiv? Noen som har en formening om motiv og pris ?

1 Like

Artig.
Gitt lik størrelse (og etter det jeg ser Dolk lerret går for), tror jeg kanskje det er Pøbel sitt “Lofoten” som original.

Lofoten som @Gammel_Erik sier er nok helt der oppe på 200+ siden, mulig dolk har noen større som ligger i samme sfæren

1 Like

Dolk har vell noen store lerret som bør utklasse lofoten vell? Sånn som han soldaten som holder en whatson kid kanskje?

1 Like

Er dette en one of eller i opplag på 5-6?

Dolk har noen store som er verdt mer

Av Lofoten vet jeg om lerret på 1x1 meter (som er opplag på 5 tror jeg?). Og så finnes det iallefall èn original på ca. 95x110.

Mener det finnes

5 + 3 Lofotens

Hva tenker du OG Lofoten er verdt da?
Kom til å tenke på Dolk - Teddy Riot fra wild life (160x160) - TR er fort Dolks mest populære…?

Allikevel ble ikke den på fineart til 150 solgt…

Aner ikke hva Lofoten er verdt, har ikke sett de bli omsatt på annenhåndsmarkedet. Det kan godt være TR er dyrere, spesielt en så svær en - det var derfor jeg skrev “gitt lik størrelse” over.

3 Likes

Jeg vil tro de store originalene til Dolk med ikoniske motiver? De er vel sånn 140 x 170 og kun i ett eksemplar…

1 Like

Hvor har du det fra ? Det finnes kun 5 stk Lofoten canvaser.

Jambo:

Hørte 5 + 3, mulig feil info

Ikke noe jeg har gravd dypt i

Sikkert noen her inne som er eier:

Etter hva eg kjenner til, er det muligens AFK sitt "Making a Martyr?

Sist omsatt offentlig for 500 000 kr.

5 Likes