nå må du stoppe å presse opp prisen for de av oss som ikke har fått tak i det enda 
Du ville nok ikke solgt for 30k du heller om du hadde vært eier av et 
Ble litt nysgjerrig på prisingen på Sandra nå. Har en original på lerret fra 2013 som jeg mener er størrelse 70cm x 100cm.
Noen som har noe formening om hva en fair pris på det er. Har absolutt ingen planer om å selge, men må kanskje øke innboforsikringen 
Den forrige utstillingen hennes solgte, hvis jeg husker riktig ca tilsvarende størrelse for 8000 dollar. Nå spiller sikkert motivet inn en del, men det trekker neppe særlig ned for deg. Tar forbehold om dårlig hukommelse 
Velger å ikke uttale meg offentlig om dette 
ser at Saatchi Gallery har et bilde rundt samme størrelse som ditt for litt under 100 K
På den du refererer til her er alt malt for hånd, uten bruk av collage. Det har endel å si for verdien 
Vel så du mener hennes bruk av collage senker verdien av en orginal? Skjønner ikke helt logikkken din, eller er det slik at jo flere timer en kunstner bruker på et bilde det høyere verdi får det? Hvis jeg skulle velge mellom disse to nevnte bildene for samme pris ville jeg valgt det med collage
Jeg mener? Sandra priser verkene sine slik…
Takk! da har jeg lært noe i dag også
Jeg ville også valgt det motivet med collage. Hun startet ikke å male alt for hånd før showet hun hadde i NY på JLG i fjor sommer, og prisene på de verkene er noe høyere.
For å ta et eksempel kostet denne $26k, med collage ville den kostet $20k…
Dette er galleri priser, secondhand er jo noe annet…
Hvordan kan du være sikker på at det har noe med at hun har malt for hånd og ikke en “naturlig” prisutvikling? Arbeidsmenge vs pris er et svakt argument for kunstverk, så sant det ikke er kommisjonsarbeid.
Det er et konkret eksempel jeg har fått fra Sandra, så det får du evt ta opp med henne 
Prisene til coagallery har vært bananas lenge og Jean-P har nylig presset prisene opp til topp 2hm på nyere verk. Så etter to kunstig prishopp de siste åra, så er hun der hun burde være… alt for dyr…
Er det kunstige prishopp hvis etterspørselen er der og alt selger?
Altså, sier du at COA har presset de for høyt eller at hun nå ligger der hun burde ligge. Altså høyt, men det er noe du synes er kjipt fordi du har lyst på?
Litt vanskelig å tolke helt hva du mener i den kommentaren
At markedsprisen for en skisse/print er lik et lerret for som ble solgt for under xyz mnd siden… så er det forståelig at prisene justeres… Det har vært et par store løft, og nå er det veldig høyt (top dollah secound hand marked)… Så ja, ja, ja & ja… Sandra er flink, men prisene har vært litt banana de siste årene imo…
peace 
Dere har ei fattig tilnærming til kunst.
At dere aldri blir lei.
Kan du ikke finne på noe som bidrar til å utvide folks horisont da? Eller?
Ligger 3 på Finn. Tydeligvis flere som kom over dammen.

