Hva er et godt pris estimat på disse to Sandra Chevrier XL printene fra Miami
12 - 18 k
@sprayboks sender du meg en PM med hvor det er mulig å finne disse til 12, som er under kost?
Eneste jeg har sett er ett på eBay til 26
@Bateman et prisestimat forutsetter ikke at det skal finnes noen tilgjengelig i markedet for den laveste prisen i intervallet. Hvis du syntes estimatet er dårlig er du velkommen til å komme med ditt eget forslag.
Synes bare det var litt spesielt at du kunne slenge ut et estimat på 12-18 når det såvidt meg bekjent ikke er solgt ett eneste ett av disse utenfor de som ble solgt via COA.
At man skulle vente å finne ett Sandra Chevrier trykk edd 25 2-hand til det estimatet du oppgir høres rart ut
Med tanke på de priser hun tradisjonelt oppnår.
Ett bedre svar fra deg ville vært: jeg anner ikke, men vil gjette på 12-18.
Aner ikke selv men vil tippe på 20-22
Estimatet mitt er min egen vurdering av hva jeg mener trykkene er verdt. Du sier jeg slenger estimatet ut fra luften. Det gjør jeg ikke, det er en vurdering fra min side etter mye erfaring på salg av Chevrier trykk. Jeg mener prisanslaget er representativt sammenlignet med pris på andre motiver i markedet.
Sandra Chevrier har medvind disse tider, men det er ikke slik at alle verkene hennes blir solgt til over kostpris. Det gjelder spesielt de større trykkene hennes i XL-størrelse hvor det har vært flere annonser her inne på veggen og finn til under kost.
Det aktuelle trykket til venstre (La Cage et la femme au mille et un visages) har blitt sluppet som trykk i flere versjoner (Standard, HF, XL noe som i min vurdering trekker prisen ned. Dessuten er det ikke første gang dette motivet blir sluppet i XL…
Du må gjerne være uenig på meg, men ingen liker en bessirwisser.
skal be takstmannen gi meg en subjektiv vurdering neste gang, så blåser vi i markedet forøvrig.
Fakta har den kjedelige evnen at den terminerer enhver diskusjon, så vi får vl vente med å kalle noen bedrevitere her 
Eneste SC jeg har sett som har gått “billig” er triptych trykkene.
Markedsverdien på trykkene ligger på minst +20k og er nok vanskelig å få tak i…
(høy valuta, frakt, moms osv… kun solgt til personlig oppmøte i Miami)
De gitte trykkene er ganske populære. Hun har tidligere også laget XL-trykk av tryptych serien sin, noe som ikke slo ann, dette gjelder også de mindre.
Jeg vil anta at disse ligger rundt 20, men siden det er så få av dem kan denne prisen være en del høyere.
Reed solgte marilyn xl for 23 000 i fjor en gang som burde kunne gi en pekepinn.
hvis noen selger til 15 eller under kjøper jeg det med en gang 
Som @Sake sier solgte vi Marilyn for 23.000 NOK +5% BKH
Vi utstiller den svarte XL versjonen under vår neste utstilling, ‘Love is a Dog From Hell’ for det samme. Denne er allerede solgt Begge to var med innramming.
Hadde en kunde som sa han hadde kjøpt ‘Woman of a Thousand Faces’ XL for 32.000… Èn flippers drøm
Kan ta bud på denne xl en. Som er en ed på 6. Er usikker men den skulle være hf i følge selger. Er rammet inn i en 5000.- ar ramme
(Salg er ikke en selvfølge)
Hah
Er det samme str på denne som den fra Miami?
Ja mener det. Den er diger
kan sjekke senere
Noen som lot seg friste av estimatene her i går 
Takk for all input, ser at det bilde som er lagt ut på Finn (La Cage Qui Fond) har størrelse 90 x 112cm
stemmer det at det er mindre enn “1000 faces” printet)? som er 92 x 120cm ?
Det skal bli spennede å se hvordan Sandra Chevrier blir mottatt i Hong kong i mars http://blog.above-second.com/
Spørsmål: hvilke av disse to printene bør være første valget?
Det du liker best 
Om prisen du ser for deg er som nevnt over hadde jeg heller gått for to mindre motiver av Sandra, da kan du jo få to fortsatt store motiver ferdig på veggen med ramme til samme pris!
Desidert fineste Chevrier trykket jeg har, og ville ikke solgt mitt for 30k
Men selvfølgelig fint om verdien er der