Miaz Brothers - printslipp hos Lazarides (5. November, random time)

Lazinc postet nettopp dette på Insta. Første trykk fra Miaz Brothers… Noen som vurderer å kjøpe og evt vet når det slippes?

Vet ikke når det slippes, men kommer til å forsøke å få fatt i ,så lenge prisen er å leve med :smile:

Hmm… Blir litt for sært for meg. Men jeg kan se at noen digger det. Men jeg syntes det blir litt for “gimmicky”.

“Ok, jeg skjønner det. Blurra bilder. Dere blurrer bilder. Sikkert av kjente malere.”

Men er det noe å basere en helt kunstnerisk karriere på? Blir det ikke litt… platt? Som en del av en serie av en kunster som utviste flere evner, så hadde det kanskje gjort seg - men ikke som en isolert stilart.

3 Likes

Tipper ultimo august… Det ser ut til å være et stort og fint opplag… Orginalene koster jo en formue, så håper de er snill med prisen (250£).

Jeg liker Miaz Brothers. Det er ikke bilder blurra på pc heller. Så vidt jeg har lest er det akryl og spraymaling på lerret. Ganske imponerende. Fotografiene fra den siste utstillingen ser veldig bra ut også.

Litt om “Antimatter” serien. Hazed and Confused: The Disorienting Portraiture of the Miaz Brothers - Artsy

“it’s kind (of) an exercise for the inner spirit… a flexible experience of stretching the awareness of what we see and perceive…”

Intervju med brødrene: http://www.designboom.com/art/interview-with-artists-the-miaz-brothers-06-10-2014/

Lazarides
Editions are proud to present the release of not one, but two of the
most hotly anticipated prints of the year: Old Master #11 and Lady T by the Miaz Brothers.

Miaz
Brothers | Old
Master #11

Archival pigment print on Somerset Velvet 330gsm paper

100 cm x 80 cm

Signed and numbered edition of 70

£250

http://www.lazinc.com/artist/miaz-brothers/prints/9368,old-master-11

Miaz
Brothers | Lady T
Archival pigment print on Somerset Velvet 330gsm paper
100 cm x 80 cm
Signed and numbered edition of 70
£250

http://www.lazinc.com/artist/miaz-brothers/prints/9367,lady-t

The Miaz Brothers’
radical take on portraiture – previously only available as large format
spray-painted canvases – finally reveals itself in the affordable glory of the
sibling duo’s debut fine art prints, meticulously created over the past year at
Lazarides Editions print studio in London.

Old Master #11 and Lady
T will be available online at a random time this Thursday, the 5th of November,
exclusively from Lazarides Editions, and purchases are strictly limited to one
of each print per person.

Det gikk litt for fort! Hadde forelesning så gikk glipp av det…

Som et Dolk slipp :slight_smile:

All available editions are currently in other customers’ baskets. Please check back later.

Det er bare å sjekke igjen senere. Er ganske sikker på disse vil dukke opp igjen med jevne mellomrom den neste timen.

F5, folkens! :smile:

Fikk meg en Lady T :slight_smile: meget fornøyd med d!

1 Like

Grattis! Ser ut som det er helt utsolgt nå.

Som nærsynt opplever jeg disse som ganske irriterende. Og på grensen til fornærmende :smile: Grattis til de som fikk som de ville.

Gir meg nada, blir nesten litt svimmel av å se på de

Syns de ser veldig bra ut. Fikk ikke tak i en selv, men en kamerat gjorde, så gleder meg til å se de live.

På Banksyforum skriver Lazarides at galleriet faktisk kansellerte bestillinger hvor kjøpere la printsene til Miaz B rett ut på ebay. Dette er jo godt nytt for de som ikke liker flippere. Er det flere gallerier som operer sånn? Og er det egentlig lov? P.s. Jeg har IKKE kjøpt prints og kastet dem på ebay, for så å miste de igjen, for deretter å være snurt her :wink: Jeg er bare nysgjerrig.

1 Like

Man så raskt at alle på Ebay forsvant når han skrev det. De fleste av disse så nok kommentaren å fjernet det. Kommer nok tilbake når folk har mottatt trykket! Håper å få tak i et selv :smile:

Slik burde alle gjøre, finnes ikke noe verre en å sitte og trykke f5 og ikke få en dritt, så går man på finn minuttet etterpå og finner det ute til dobbel pris fordi en punk skal ha litt fortjeneste :joy:

Synes old masters er ganske rå. Fikk opp add to backet, men klikket tydeligvis et microsekund for treigt… Bittert, men penger spart… til det nye whatson trykket som kommer om et par uker :wink:

1 Like

De nye mw canvasene ser ganske fete ut også :grin:

1 Like