Min første soloutstilling! (Caspari Artspace)

Heisann! Mitt navn er Andreas Øksenholt og jeg er en kunstner fra Tønsberg.

Siden jeg startet har jeg jobbet under veiledning fra Steinar Caspari, som tidligere har drevet med Grafitti og urban kunst både lokalt og nasjonalt.

I 2022 åpnet han Caspari Artspace, og tok meg under vingen for å hjelpe meg på reisen!

Har siden jobbet med mange forskjellige utrykk på jakt etter egen strek og feel.

For meg er kunst en reise hvor jeg stadig er på søken etter hva meningen med livet er, hvorfor vi er her, osv. Enn så lenge har kunsten vært den eneste plassen jeg har følt at jeg passer inn - hvor jeg endelig kan være meg selv!

Etter flere år er jeg nå endelig klar for min første soloutstilling - over tiden har jeg jobbet med et nytt utrykk som jeg føler er nærmere min egen retning og visjon - og uten at jeg skal røpe for mye - så gleder jeg meg ekstremt til å dele dette med folket!

Har siden jeg startet fokusert mest på å male, for å uppe ferdigheter osv. Ønsker nå å flytte fokuset til å også nå ut til dere som er intressert i kunsten. Tenkte derfor at dette var et fint sted å starte!

Utstillingen vil ta plass 28. November - på Caspari Artspace i Tønsberg! Klokkeslett vil komme nærmere.

Tanken streifet meg at det kan være litt tidlig å dele dette, men siden jeg enn så lenge er fersk på outreach og network fronten, tenkte jeg samtidig at desto tidligere jeg starter, desto enklere er det å komme i kontakt med de rette folkene!

Under er en link til mine sosiale medier, for de som ønsker å ta en titt på mine tidligere arbeider. Presiserer dog at det nye utrykket er et stykke unna det som allerede ligger ute!

Og til deg som ikke har hørt om meg før, men som blir nysjerrig av nye kunstere på markedet - så kan jeg love at jeg under denne utstillingen vil bringe verk rett fra sjela - ufiltrert.

Instagram

4 Likes