Misfornøyd med en handel :-(

Lure på om noen har erfaring med Noa prints? Gjorde en handel tidlig i november og ikke hørt noe mer . Så han var her på gamle forumet og jeg sendte en melding som heller ikke ble besvart .

Har ikke mange erfaringer, kjøpte en “overraskelse-rull” for 50 pund.
Helt greit innhold, de fleste er på veggen til nevøer og nieser… Men ville sendt en direkte epost, og droppet å gå via forumer, da treffer du nok inner 10`er… Lykke til!

Vil jo ikke henge ut noen men har sendt Mail ang saken uten svar. Har jo pay pal kvittering så får vell reklamere via dem. Men takk for svar :slight_smile:

Hvis han ikke svarer hadde jeg forsøkt på facebook: Noa Prints | Facebook

Worst case hadde jeg outet han på Banksyforum hvor han poster ofte, da bør du få svar. Lykke til :smile:

Tok det som Mail direkte og som tvistesak på pay pal . Uansett tak for tips . Ordne seg nokk til slutt :slight_smile:

Kjøpte en lignende pakke for en stund siden fra Noa, kom raskt og uten problem den. Men hvor er trykkene nå? Sikkert bakerst i et skap en plass :blush:

Ja pakken er sendt men ingen vet hvor den er :slight_smile: var ment som julegaver til nå naboer og bekjente :slight_smile:

Har fått pakken, men hvordan stoppe denne tråden ?