Miss Universe/Stay up forever - John Doe

Hei,

Noen som har Miss Universe (alt. Stay up forever) til salgs? Også interessert i hva som er oppfattet som fornuftig prising på verkene (har tilbud om kjøp pt).

Er veldig interessert.

Miss universe er det litt forskjellige versjoner ute og går av. Du har edition på 25 farget og en edition opå 150(?) i svart og hvitt. Det er også noen lerrett og noen på metall der ute.

Farget varierer mellom 20 og 30 såvidt jeg husker. tror svart/hvitt er på en 10-16?

Har ikke sjekket så mye det siste året.

Stay up ligger vel på et par tusen kroner?

Ja tenkte helst på svart hvitt, men er åpen for andre utgaver også. Ser ikke ut som de omsettes så alt for ofte, hehe. Men er vel rundt der jeg antok :smile:

Har lagt fra meg Stay Up Forever. Krysser fingrene for at at jeg kanskje finner MU!

Takk for svar:)

Et lerret som selges på Banksyforum nå.

1 Like

Liten avsporing, men så på det canvas på UAA. Aldri tenkt over det men canvaset og printet ser jo vidt forskjellig ut. Jenta ser ikke lik ut og holder handa på ett annet vis.

Det er helt sant. Personlig liker jeg jenta på lerretene best, samtidig som jeg liker hvordan printet får frem fargene bedre enn lerretet.

Holder en knapp på printet😀 og tror @Sake skyter i blinde med prisantydningen sin over her, med dagens kurser tror jeg man skal slite med å få denne i hus til 10-16k

Holder også en knapp på printet. Er mest keen på farger, men avhenger veldig av pris. Men først og fremst også av tilgjengelighet. Får sikkert melkesyre av prisen. Om dere skulle komme over noe er det konge om dere sier ifra! :smile:

Ligger en på ebay, men den har du kanskje sett?

http://m.ebay.com/itm/Miss-Universe-print-by-John-Doe-Hand-finished-limited-edition-14-of-150-COA-/272011572278?nav=SEARCH

Jepp. Men prisen der er i det stiveste laget…

Ja, men du har jo “make offer” knappen, kan jo tilby han noe så får du en dialog

Mulig, kan teste. Forslag til hva den burde gå for? Fant for øvrig denne ogs

1 Like

Ville tilbudt $1500 og vært forberedt på noen hundre$ til. Husk moms og toll som gjerne kommer i tillegg. For ordens skyld kan jeg si at jeg har dette selv, vet det tar tid å få tak i, og verdt å vente på :smile: lykke til !

Enig enig. Høres bra ut. Gir det et forsøk tenker jeg :smile:

1 Like

Jeg tenkte ikke over valutaendringen nei, det må jeg innrømme. Jeg vet heller ikke hvordan pris har utviklet seg for dette printet det siste året. Jeg var giret på å få tak i det selv, men måtte innse at jeg hadde andre kostnader å forholde meg til og legge den død :-/