MissMe Goddess 01

Veldig tøft trykk av MissMe selges, det krever sin vegg og sitt uttrykk. Dessverre er mine vegger og uttrykk altfor pusete (pysete?) for denne dama. Kan hentes i Bergen, eventuelt sendes.

3 Likes

Pris?

Ja, det er sikkert greit å si noe om også. Jeg tenker 4000kr. Eventuell frakt i papprør kommer i tillegg.

1 Like

Vil bare si at dette er en god pris og Goddess serien er råstilig når de kommer på veggen.

Lykke til med salg :slight_smile:

1 Like

Takk og sier du det? Bør jeg altså gå opp i pris?

1 Like

Nei, du bør få den opp på veggen :+1:t3::wink: @Spekkstin

2 Likes

Hahaha, ja, egentlig:-) Men hun er altfor tøff og kul for meg den dama der. Da er det bedre med ny eier som står i stil med MissMe.

Du har helt sikkert godt av utfordringen :wink: Det er kunstens hovedoppgave å skape interessante diskusjoner med seg selv og andre :+1:t3::blush:

Har du bilder av selve trykket du selger også, og hvordan oppbevarer du det?? Ser jo at COA’en har noen «krøller»

Trykket har ligget flatt i tørr loftsbod siden det kom i hus. COA’en var krøllete da trykket kom i tuben. Jeg kan laste opp bilde av hvordan trykket ser ut. Må bare komme meg hjem først👍

Er du kommet deg hjem?

4 Likes

Hva??? For mange innlegg som ny?? Er det og en regel??

Hmmmm, nå forsvant visst bildeinnlegget ditt også.

Innlegget ble slettet av brukeren selv.

Om man har problemer med antall poster eller noe annet så ta kontakt med en av oss moderatorene eller administratorene så hjelper vi. Parametrene er lagt for å unngå at det registreres brukere for å poste spam, men vi er ikke ute etter å dempe nye brukere som skal bidra i diskusjonene her inne.

Ja da er jo den grei.

Så bilde kun et lite minutt før det forsvant.

@Spekkstin tror du må prøve igjen.

Dette emnet ble automatisk lukket 14 dager etter siste svar. Nye svar er ikke lenger tillatt.