Montering av blindramme på lerreter

Hei, jeg skal få montert blindramme på 2 lerreter som jeg har kjøpt fra en samtidskunstner. Det ene er på 184x152 og det andre er på 75x69, hva bør jeg forvente å måtte betale, og er det noen som kan anbefale noen i Oslo?

På forhånd takk!

Mvh

oj

1 Like

20 % rabatt til Kunstveggen medlemmer

2 Likes

Hei

Jeg betalte 3.500 for 120x120 i Stavanger

2 Likes

Tror kanskje jeg ville hørt på Kem(Kunstnernes eget materialutsalg) . De har også blindrammer i forskjellige kvaliteter. På det store bildet bør det brukes kryss.
Eventuelt ville jeg hørt med en kunstner. De gjør dette ofte og er sikkert glad for å tjene noen kroner. Finnes vel et forum på Facebook som har tema “jobb for kunstnere” Husker ikke navnet på gruppen.

2 Likes

Jeg fikk dette gjort på et lerret på 183x122 hos Christ. Engebretsen i Pilestredet. Var veldig rimelig, tror det kostet meg en 1800 kr, og dette var med spesialbestilte mål (noe du også sannsynligvis må ha).

Fikk det anbefalt av Jonas hos Galleri Kollekt.

2 Likes

Mester Rammer har mange avdelinger i Oslo og kan fikse dette til en bra pris. Ta en telefon til nærmeste avdeling for å sjekke pris.

1 Like

Takk for svar, jeg får hjelp av en kunstmaler, skal laste opp bildene når vi får gjort det i løpet av neste uke(forhåpentligvis).

Oj

Hei,

Hvem brukte du i Stavanger?

Har selv et lerret på ca 150 x 160 cm som må spennes opp, så mottar gjerne info på noen flinke folk i Rogaland/Haugalands området :slightly_smiling_face:

1 Like

Hei

Jeg brukte Tores rammeverksted og er godt fornøyd med resultat og pris. Har et lite lerret som de jobber med nå!

1 Like

Takk :slightly_smiling_face:

1 Like