Mulighet for å redigere egne poster?

Innledningen er vel egentlig ganske selvforklarende. Jeg savner muligheten til å redigere egne poster, samt titler på egne emnetråder. Slik det er nå fylles veggen opp med unødvendig mange innlegg, og gamle salgstråder blir liggende uten at vi i det minste kan skrive “solgt” i tittel. Er enig i at moderatorer er de eneste som kan slette hele emner, men de andre småtingene er vi vel kanskje voksne nok til å håndtere selv?

Edit; nå fant jeg ut hvordan jeg endret posten selv, haha! Titler står ved lag :smile:

Dobbeledit: fanden, nå fikk jeg redigere tittel også?

1 Like

Altså; det er under salg jeg ikke får redigert…

Du får kun endre nye innlegg i en tidsbegrenset periode

Jepp, fant akkurat ut det selv også. Redigeringsmuligheter kommer vel kanskje ved enda mer aktiv bruk. Har du nådd denne milepælen, Azidops?

Don’t count on it :slight_smile:

Dette er gjort med overlegg så man ikke kan slette/endre tidligere innlegg for så å ødelegge hele tråden. Hvis du skal si ifra at noe er solgt kommenter solgt i bunnen av tråden.

2 Likes

Går det an å gjenåpne stengte salgsposter eller må jeg lage lik annonse omigjen/bumpe innen 14 dager frem til det blir napp?

Vi (admins) kan gjenåpne hvis du sender oss en PM, hvis ikke kan du “bumpe” tråden selv :slight_smile:

1 Like