Dette har ikke noe med visuell kunst å gjøre, men tenkte kansje dere også liker musikk :-P, broremann har laget en låt på “the stream” (vi setter pris på likes :-D)
http://www.tv2.no/thestream/auditions/entry/22641351/nye
2 Likes
Musikk er også kunst.Lydkunst.
1 Like
Hehe ja var i de baner jeg tenkte, så er vel innafor 
1 Like
Det er helt innafor, fin låt var det også.
1 Like
Enten er det den siden som har utrolig lav kvalitet på lyden eller så var den i mine øyne feil mastret.
Er siden, prøvde å få det utbedret i går…
1 Like