MW Dancer canvas

Hvis noen mot formodning skulle ha en lerretsutgave av Dancer de kunne tenke seg å bli kvitt er det bare å sende en pm med litt info om verket.

Holder forøvrig til i Bergensområdet

Hva ligger disse på i verdi nå?

Lå en ute til salgs på galleri A for 70 000 kroner for noen måneder siden

Riktig at denne kostet 70.000. 1,70 x 1,70 men denne har blitt solgt for lenge siden. Bare galleri a som ikke hadde oppdatert med at den var solgt.

Det var det den ble solgt for på utstillingen for 2 år siden, tror nok ikke det er en reell pris i dag :slight_smile:

Den har nok steget en del ja…dette er jo et rimelig nytt MW, og relativt likt dancer, noen som vet hva det gikk for på utstillingen i stavanger?

Utstillingen i Stavanger? Levitate tror jeg ikke ble solgt på noen utstilling i Stavanger…

Hvis ikke jeg husker feil tror jeg disse låg i området 45.000.- @BMF? :wink:

var sikker på at den ble utstilt først gang på nuart, men da tok jeg feil. Levitate trenger kanskje litt modningstid for å komme i prissjikte med dancer

Kanskje man burde inkludert Levitate på “ønskeveggen” sin også :slight_smile:

Levitate er allerede i samme prissjiktet som Dancer. Personlig syns jeg Levitate er hakket råere enn Dancer. Dancer er pent og pyntelig…Levitate tar steget til nye høyder. Og dette ikke bare pga at jeg er inhabil… :smile:

Bare jeg som synes føttene virker svære på levitate?

2 Likes

MW malte Levitate på Storhaug i Stavanger under Nuart, men den ble ikke solgt på utstillingen OutsidersIn hvis det var det du mente. Men vet det henger et eksemplar av Levitate på en stuevegg i Stavanger :wink:

Haha takk for den, nå er jo de svære pailabbene alt jeg ser :joy:

1 Like

Har origginalfotoet av Levitate. Og føttene på maleriet er like store som på fotoet :smile: jeg har ikke sett Dancer live før nå. Men dama på Dancer har ikke så fine skygger rundt munnen. Ser ut som heftig sjokoladespising :smile:
Men glad i begge…både store føtter og gris rundt munnen :smiley:

Shiiit. Det var pailabber ja. Uff :weary:

Skyggen på Dancer plager meg overhodet ikke, det synes jeg ser naturlig ut. Men den ene høyrefoten som er så grassalt større enn den venstre på Levitate ser jo helt merksnodig ut… Kanskje danseren hadde fått en fot transplantert fra Lebron James? :smile:
Når det er sagt så er jo ikke akkurat stensilkunst kunstformen for detaljer. Men den foten ser bare ikke bra ut. Håper jeg klarer å glemme den, for jeg synes jo egentlig det er et pent motiv.

1 Like

Hahaha, ufint!