Synes @Zitcy og @Gard svarte greit på det her. Det er helt vanlige jpg-filer.
Jeg har også The Frame og man kan vise egne bilde-filer hvis man ønsker det.
En guide finner du her: The Frame - How do I upload personal photos
Synes @Zitcy og @Gard svarte greit på det her. Det er helt vanlige jpg-filer.
Jeg har også The Frame og man kan vise egne bilde-filer hvis man ønsker det.
En guide finner du her: The Frame - How do I upload personal photos
Her kan du få NFT’er trykket opp og rammet inn.
Mester Rammer Print
Det er et problem med The Frame. Kvadratiske og stående bilder blir ikke særlig fint. Det beste er å bruke horisontale bilder som passer inn i TV-skjermen.
Du kan bruke et bilderedigeringsprogram til å tilpasse bildene, slik at de passer perfekt. The Frame har også en funksjon som gjør at du kan legge på passepartout. Det er flere som har vært på besøk her og ikke skjønt at det har vært en TV.
Her kan sikkert @Werekitty_OfTheNorwe hjelpe litt med spørsmål rundt NFT. Dette er en som har satt seg veldig godt inn i NFT.
Interessant NFT-release av Daniel Arsham 22.mai 7 pm ET på Nifty Gateway
https://www.instagram.com/tv/CO-bGJJAXnE/?igshid=1g27xjhyj0rr3
Jaja, jeg kan ihvertfall lage en rosa Loverscanvas, henge den på veggen med god samvittighet
Etter den hypen som har vært er det helt naturlig at markedet korrigeres litt. At folk blir mer edruelige i forhold til å kjøpe lettproduserte pixler over en lav sko tenker jeg er et sunnhetstegn.
Funksjonen med NFT/blockchains som dokumentasjon på eierforhold på verk fra etablerte kunstnere (da helst i kombinasjon med fysisk trykk) tror og håper jeg likevel har en fremtid.
Alt i kryptomarkedet går i sykluser, NFT har kommet for å bli og kommer med svært høy sannsynlighet å «trende» igjen. Det bygges tonnevis med NFT prosjekter fortsatt. Man kan til og med stille ut sine egne samlinger i virtuelle gallerier. Jeg er i gang med et eget «galleri»
Kan dele link her når alle verkene er på «veggene»
Er vel ikke unaturlig at verdsettelsen av NFT faller, når de stort sett har vært kjøpt med BTC og ETH, da kursen av disse har korrigert ned ganske markant den siste tiden. Ell er det noe jeg har misset ?
Hva med denne for nesten 200.000 om NFT ikke er nisjete nok?
Du mener nft følger kryptovaluta i verdi?
Ikke gjort noen analyse på det, heller ikke på hvor mye av NFT som betales med krypto.
Men vil anta at en av de naturlige konsekvensene av fall i kryptomarkedene vil være fall i verdien av NFT.
Si gjerne fra om du er uenig, ell har statistikk på det motsatte
Har stilt det samme spørsmålet selv. Har vel egentlig konkludert med at jeg(og så vidt jeg vet de fleste andre) som handlet Lovers. Veklslet til etherium og handlet verket for omlag 4500kr. Antar og at om jeg selger det og ønsker f. Eks 5000kr, så ønsker jeg 5000kr, uavhengig om det på tidspunktet er 1 etherium, eller 200.
Jeg tenkte ikke på denne spesifikt, og var ikke klar over at de fleste hadde betalt “cash” , men vekslet til krypto. Da stiller saken seg litt annerledes tenker da det ikke skal ha noe å si på prisen
Damien Hirst med NFT
https://www.instagram.com/p/CRR2seIMcJY/?utm_medium=copy_link
10000 NFT’er til 2000$ stykket.
Det blir 20 millioner dollar:moneybag: = 175 millioner NOK.
Burde blitt postet i dårlige kjøp-tråden dersom det kun er snakk om .jpg-filer og ikke noe fysisk som følger med?
Du kan velge mellom NFT eller fysisk original
Vanskelig valg. En jpg fil, eller et papir en av assistentene til Hirst har tegnet prikker på…Tror jeg kjøper noe annet for 20k.
.
Dette er kunstens framtiden for nye genrasjoner