Nick Smith, Son of man

Hei! Noen som har en formening om hva Nick Smiths, Son of man bør ligger på prismessig? Edt 66 og 80x60cm.

Han har vel gjort 3 ulike størrelser av denne.
Har ikke vært så mange til salgs heller av denne.
Var en for tidligere i år, men prisen er fjernet.

40x50 får du til ca 2000,-.
Jeg ville sagt at 4-5000,- er en fair pris for den større størrelsen.

Takk for svar:) da blir den nok hengende på veggen:) så bare tilfeldig vis at galleri GEO har solgt et print av samme kunstner for 20 000,-, noe jeg syntes hørtes mye ut. Det var bigger splash, som er litt større i cm men også 100 i edt.

Kan være jeg tar feil altså, men jeg har ikke sett noen Nick Smith til den prisen. Var noen originaler som ble solgt i våres og selv de mener jeg var mye rimeligere.
Det er derimot noen optimister på eBay som vanlig…

Ja jeg ble overrasket når jeg så det. Men er vel kanskje ikke sagt at det ble solgt for oppgitt pris Bigger Splash – Galleri GEO & Ramme Service

Man vet aldri… den siste idiot er ikke født enda. Det blir bevist hver dag.
Kjenner ikke til dette galleriet så vet ikke helt hvordan de priser ting, men de har nok priset inn rammen til ca 4.-5.000,-.

Om du skal selge så er det bare å prøve eBay med en høy pris. Kan være du er heldig. Jeg ser derimot ikke den SÅ store merverdien på denne kontra den på 40x50.

Denne tråden ble automatisk lukket etter 14 dager. Nye svar er ikke lenger tillatt.