'Night Skies' by SinnSykShit i ny StudioMaar nettbutikk

Hei folkens.
Vi i StudioMaar jobber om dagen med en ny nettbutikk og er nå stolte av å kunne meddele at den snart er klar. Ta en tur innom www.studiomaar.bigcartel.com for en smugtitt. Første tilgjengelige motiv vil bli ‘Night Skies’ fra kunstneren SinnSykShit. Dette er et lite 18x18 cm ett-lags linotrykk, det vil være tilgjengelig for salg fra og med midten av neste uke.

Hvis du er interessert i å følge med videre har vi også ett nyhetsbrev som du kan melde deg på her:
http://studiomaar.us9.list-manage.com/subscribe?u=e27b874b11f91c8b7439ead35&id=62bcd31cf6


4 Likes

Påminnelse: I dag kl 12.00 er datoen for de som er interesserte :slight_smile:

Anbefales! En på vei her

1 Like