Nikolai Torgersen (NO)

Noen som har sett den siste storyen Emogutt delte på Insta? :thinking:

https://instagram.com/stories/emogutt/3160554783950039713?utm_source=ig_story_item_share&igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Lettere å trykke her :slight_smile:

Tilbake på kjøret? Utrolig synd:(

Ikke tilgjengelig. Hva var den?

Han har en stor pose med hvitt pulver og en nøkkel.
Tar å sniffer av det i nesen.
Om det er ekte eller falsk kan ikke jeg si.
Uansett motsetninger her på veggen håper jeg vi alle er enige om hvor trist det er.

5 Likes

Han tok seg et sniff av en nøkkel med hvitt pulver på.

Så storyen selv og det ser ut som en typisk pose som er overfylt med hvitt pulver, tar så en mengde på en nøkkel og putter det i nesa. Ser rimelig herja ut i blikket, bare trist.

1 Like


Trist å se, håper han får hjelp og kommer seg på beina igjen :+1:

3 Likes

Helt klart! :raised_hands: Håper mest på dette er en dårlig spøk.

2 Likes

Må være tidenes dårligste spøk også!

Må være en helt latterlig dårlig spøk?

3 Likes

I og med den er borte ja! Men er det IG som har fjernet den eller han selv? Vil da tro IG fjerner den ekstremt fort også.

Må si folk er svært raske med å tolke en situasjon, uten å kjenne fakta.

Blir litt som main stream nettavisene våre;
Viktigere å være først ute å dele noe, enn å dele sannheten/fakta. En forbanna uting!

Om noen var tilstedet kan de verifisere/avkrefte hva som faktisk fant sted, ellers tenker eg vi klarer å vente på en offisiell uttalelse fra Nikolai selv.

2 Likes

Med mindre han har blitt dumpa av dama, så er dette kødd

Når en tidligere rusmisbruker som har komt seg på bena og selger kunst som hakka møkk legger ut en video med en overfylt pose med hvit pulver og putter det i nesa så er det ikke lov og kommentere det? Skal dette i såfall være en spøk fra emogutt? Er jo bare bekymringsverdig fra en kunstner jeg synst mye om.

16 Likes

Tror vi kan kaste vekk teorien om at dette “bare” var (verdens) dårligste spøk.

Ny story ute og han ser virkelig herjet ut :frowning:

Hva tror dere kommer til å skje med etterspørselen på bildene hans?

Denne kommentaren summerer opp dette forumet i en setning.
Edit: Ser at jeg må gratulere deg med første innlegg på forumet og

9 Likes

@Mewtr må vel få lov til å lure på det tenker jeg. Jeg personlig tror nok bildene hans e like aktuelle, vi får jo bare på håpe at han får hjelp snarest! Om han er havnet utafor igjen så får vi håpe han får hjelp snarest så vi fortsatt kan få gleden av kunsten hans.