Noe for en hver smak?

Jeg har bestemt meg for å kvitte meg med størsteparten av trykkene jeg har liggende eller hengende. Det er priser på de fleste. I fall det ikke er priser er det fordi jeg innerst inne ikke vil selge, fordi jeg ikke vet ca.-verdi eller fordi jeg ikke vil brenne trykket. Håper dere finner prisene fornuftige og i fall noen priser virker høye kan det også være fordi jeg betalte en høy pris i utgangspunktet.

Det blir første kvinne/mann til mølla prinsippet og selv om jeg ikke svarer med en gang så er det den første PM i innboksen som har førsterett. Hvis ingen vil ha noe, blir det jo en enkel oppgave:)

Frakt må nødvendigvis komme i tillegg, med mindre det er snakk om store kjøp.

I påvente av papprør som er på vei til meg i posten, vil utsending kunne drøye noen få dager.

Håper dette svarer på de fleste spørsmål og takk for at dere var innom og tittet på posten.

8 Likes

Veldig gode priser! Mange bra bilder - en perfekt salgstråd!

Likte veldig godt Hush - S for sugar, men jeg får ikke lov til å henge opp flere lettkledde damer…

1 Like

Jeg vil oppdatere salg på denne posten her etterhvert.

Hua Tunan - “Cheetah” - Solgt

Pøbel “Ice Ice Baby” - Solgt

Blek le Rat “Resist” - Solgt

Shai Dahan “A Class Devided” - Solgt

Jeremy Geddes “Misere set #1” - Solgt

Richard Prince “Madame Butterfly” - Solgt

Hun er ikke lettkledd, hun er kliss naken - dette klarer du Sake!

arg! :frowning: trodde jeg var i himmelen før jeg så den var solgt :frowning: falt helt for Hua Tunan da jeg så uglen hans på ebay… er meget interessert i andre Hua’s om noen har…

1 Like

Jeg får ikke lenger lov til å redigere “solgt” posten over, så jeg får fortsette her.

Hua Tunan - “Cheetah” - Solgt

Pøbel “Ice Ice Baby” - Solgt

Blek le Rat “Resist” - Solgt

Shai Dahan “A Class Devided” - Solgt

Jeremy Geddes “Misere set #1” - Solgt

Richard Prince “Madame Butterfly” - Solgt

Blek le Rat “The Details Guild” - Solgt

1 Like

Fader, at Giddes’ Misere er solgt… bedre lykke til meg neste gang.